Senarai Buffet Ramadhan 2024 Di Setiap Negeri Di Malaysia

Senarai lokasi dan harga buffet ramadhan 2024 di semua negeri di Malaysia | Seperti yang kita semua sedia maklum, bulan ramadhan tahun 2024 akan jatuh pada hari selasa 12 Mac 2024 bersamaan dengan 1 Ramadhan 1445H. Sempena bulan ramadhan yang akan datang aku akan kongsikan dengan korang semua tentang lokasi buffet ramadhan yang menarik untuk dicuba.

Seperti biasa, setiap kali bulan ramadhan menghampiri kita akan ada banyak restoren, hotel dan event hall yang akan mempromosikan pakej buffet ramadhan dengan harga yang pelbagai. 

Lokasi Buffet ramadhan 2023 di Setiap negeri dalam malaysia

Dalam misi mencari lokasi buffet ramadhan tahun 2024, aku jumpa beberapa lokasi yang menawarkan harga diluar kemampuan sesetengah orang terutama sekali di bandar bandar besar seperti Kuala Lumpur dan Selangor tetapi korang jangan risau sebab ada banyak lokasi iftar 2024 yang menyediakan buffet ramadhan dibawah RM100

Sebagai pelanggan, kita boleh memilih lokasi berbuka puasa mengikut bajet dan selera masing masing. betul tak? Jadi, untuk memudahkan korang memilih lokasi berbuka puasa aku akan kongsikan senarai buffet ramadhan 2024 di setiap negeri di Malaysia.

Senarai Lokasi Buffet Ramadhan 2024 Di Malaysia Mengikut Negeri 


Bila dah tahu lokasi mana yang sesuai dengan korang bolehlah buat booking secepat yang mungkin sebab kebanyakan hotel, restoren dan event hall mereka akan mempromosikan pakej buffet ramadhan dengan harga Early Bird.

Satu lagi perkara penting yang perlu korang tahu sebelum berbuka puasa di luar adalah waktu berbuka puasa yang betul supaya tak salah nanti. Kadang kadang bila berbuka puasa di tempat awam kita tak dapat dengar azan dengan jelas. Jadi, untuk memudahkan, korang boleh rujuk jadual berbuka puasa dan imsak yang aku kongsikan dalam link dibawah.

Terbaru Lebih lama