Makan Roti Canai Sarang Burung Di Bukit Bunga Kelantan | Kedai Roti Canai CikTah

Makan Roti Canai Sarang Burung  Di Bukit Bunga | Kedai Roti Canai CikTah | Hai Korang! Kalau korang pembaca blog luqman zakaria, mesti perasan aku pernah post pasal kedai roti canai sebelum ini. Jadi, buat peminat roti canai yang berada di sekitar Bukit Bunga artikel ini adalah untuk korang. 

Baca Juga : 


Kedai Roti Canai Ciktah ini berada berdekatan dengan Pejabat MTD Bukit Bunga, Kampung Nibong Tanah Merah. Kalau nak senang korang waze sahaja "Pejabat MTD Bukit Bunga" nanti confirmed korang akan nampak kedai ini. 


Kedai Roti Canai Ciktah dibuka bermula jam 6.30 pagi sehingga makanan habis dijual. Selain roti canai, dorang juga ada menjual nasi lemak. Jadi, kalau korang bawa anak anak makan dekat sini tapi dorang tak nak makan roti canai tak ada masalah sebab ada nasi lemak.

Roti Canai Cotek

Roti Canai Sarang Burung 

Roti Canai Sarang Burung

Alhamdulillah memang sedap roti canai dia. Puas hati dan kenyang aku  makan. Aku order dua roti canai untuk share dekat korang. Satu roti canai sarang burung dan roti canai cotek. Makan satu jer pun dah kenyang terpaksa bungkus satu bawa balik rumah. Korang juga boleh cuba Roti canai sarang burung special. Dia akan letak cheese dekat atas roti canai sarang burung tuh. 

Untuk korang yang duduk dekat area berdekatan tuh bolehlah singgah makan pagi dekat kedai Roti Canai Ciktah. Semoga perkongsian aku kali ini dapat membantu korang yang sedang mencari kedai menjual roti canai di sekitar Bukit Bunga Kelantan. 
Terbaru Lebih lama