Nio Case Apple Skin Leather | Beli Sudio NIO Dapat Casing Percuma!

Nio Case Apple Skin Leather | Beli Sudio NIO Dapat Casing Percuma bernilai! | Dalam artikel sebelum ini saya pernah berkongsi tentang Wireless Earphone Sudio Nio yang mempunyai banyak kelebihan. Kalau korang belum baca artikel tersebut boleh klik link  dibawah ini.

Baca Juga : Wireless Earphone Kalis Air | Sudio Nio 

Untuk makluman korang, Salah satu kelebihan Sudio Nio adalah kalis air tetapi ianya tidak mempu untuk menghalang bekas penyimpanan dari kesan calar akibat dari pergeseran. Jadi, Sudio dengan jayanya telah menghasilkan "casing" yang sesuai untuk pengguna Sudio Nio iaitu Nio Case Apple Skin Leather.

Nio Case Apple Skin Leather untuk pengguna Sudio Nio!

Apple Skin Leather? Yes! Casing yang dihasilkan untuk Sudio Nio diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu kulit epal dari kebun epal di Utara Itali. Selalunya kalau kita makan epal, kulitnya pasti akan dibuang begitu sahaja, betul tak? Tidak bagi Sudio! Mereka menggunakan kulit epal tersebut untuk menghasilkan casing yang sangat unik dan cantik.

Sudio Nio
The process of turning discarded apple peels into plant-based, cruelty-free leather creates a beautiful, hypoallergenic, and biodegradable material that fits your style.

Casing ini bukan hanya cantik tetapi ianya juga adalah "hypoallergenic" dan "biodegradable". Apakah yang dimaksudkan dengan hypoallergenic? Selalunya terms seperti ini dikaitkan dengan barangan kosmetik dan tekstil dimana ianya tidak akan memberi masalah kepada mereka yang mempunyai kulit sensitif. 

Sudio Nio Casing

Kalau untuk biodegradable pulak, bahan yang digunakan ini senang untuk diurai oleh bakteria bagi mengelakkan pencemaran. Berikut adalah punca kenapa Sudio memilih untuk menggunakan kulit epal sebagai bahan utama dalam menghasilkan Nio Case Apple Skin Leather.

Review Nio Case Apple Skin Leather

Pertama sekali, saya nak kongsikan tentang packaging dahulu. Seperti biasa Sudio sangat particular dengan packaging dorang. Nio Case Apple Skin Leather didatangkan bersama dengan kota yang sangat comel dan sturdy (kukuh). 


First impression bila pegang casing tuh memang sangat puas hati sebab tak sangka dari kulit epal boleh bertukar menjadi leather yang sangat berkualiti. Design casing juga sangat unik dan berlainan dari apa yang saya pernah tengok diluar sana.

Sudio Nio
Sudio Nio

Ianya nampak sangat kemas apabila kita masukkan Sudio NIO dalam casing ini. Ianya tidak longgar dan tidak terlalu ketat. Saiz casing sangat bersesuaian dengan earphone. Dengan menggunakan Nio Case Apple Skin Leather ini, Sudio Nio kepunyaan korang akan berada dalam keadaan baik dan tidak tercalar. 

Sudio Nio

Sekiranya korang belum mempunyai Sudio NIO dan berminat untuk mendapatkannya, Korang boleh gunakan kod diskaun yang saya kongsikan dibawah. 

15% OFF  CODE : NIOCASE

*Sah untuk pembelian bermula 10 Mei hingga 6 Jun 2021 (or until the stock has finished).

Dengan menggunakan kod diskaun ini, Korang boleh dapatkan Sudio NIO dengan harga lebih murah dan korang juga akan diberikan Nio Case Apple Skin Leather secara PERCUMA. *FREE Delivery within Malaysia and Worldwide + 3 years warranty with Sudio Sphere.

Terbaru Lebih lama