Tonton Episod Penuh Rahimah Tanpa Rahim Di TV3 dan Aplikasi iQIYI

Tonton Rahimah Tanpa Rahim Di TV3 dan Aplikasi iQIYI | Drama bersiri Bidadari Salju baru sahaja tamat tetapi korang jangan risau sebab drama terbaru Rahimah Tanpa Rahim lakonan Puteri Aishah dan Azlee Khairi bakal menghiburkan korang melalui slot Akasia TV3.


Drama Rahimah Tanpa Rahim adalah drama yang sangat menarik untuk menjadi tontonan ramai kerana watak yang dibawakan Puteri Aishah berlainan dengan drama yang pernah kita tengok sebelum ini.

Drama ini Rahimah tinggal bersama ibunya Mak Ani  dan bapanya Pak Ayob. Dia selalu bernasib malang dan sentiasa dibenci oleh ibu bapanya sendiri dan sering menjadi mangsa penipuan adiknya Rozana.

Tidak berakhir disitu, akhirnya Rahimah berkahwin dengan seorang jejaka yang bernama Jauhar tetapi satu hari, Rahimah mengetahui tentang status dirinya yang mempunyai Sindrom Mayer Rokitansky Kuster Hauser (MRKH) dimana dia tidak mempunyai rahim.

Apakah yang akan berlaku selepas itu?


Korang kena tengok drama Rahimah Tanpa Rahim setiap hari Isnin hingga Jumaat bermula 22 Januari 2021, Jam 7 Malam di TV3 tapi kalau tak sempat tak apa sebab korang masih boleh menonton di Aplikasi iQIYI. 


Tonton Episod Penuh Drama Rahimah Tanpa Rahim 

Rahimah Tanpa Rahim - Episod 23
Rahimah Tanpa Rahim - Episod 24
Rahimah Tanpa Rahim - Episod 25
Rahimah Tanpa Rahim - Episod 26
Rahimah Tanpa Rahim - Episod 27
Rahimah Tanpa Rahim - Episod 28

Drama : Rahimah Tanpa Rahim
Tarikh Tayangan : Bermula 22 Januari 2021 
Waktu Tayangan : Isnin hingga Jumaat 0700 Malam 
Pengarah : Eoon Shuhaini
Terbitan : Country Universal Sdn Bhd 
Lakonan : Azlee Khairi, Puteri Aishah, Ezzaty Abdullah, Hafidz Roshdi, Amelina dan ramai lagi.
Terbaru Lebih lama