Jana pendapatan secara online tanpa MODAL dengan Mecan Trade

Hai guys! Rasanya dah lama sangat tak berkongsi sesuatu yang menarik dengan korang semua. Jadi, hari ini saya decide untuk kongsikan tentang satu medium online yang boleh digunakan oleh semua orang untuk memulakan perniagaan secara atas talian iaitu Mecan Trade. Kewujudan platform ini sangat membantu sebab ramai antara kita sekarang mengalami masalah kewangan disebabkan oleh Covid-19. 

Apa itu Mecan Trade?

Untuk pengetahuan semua, Mecan Trade adalah platform E-Dagang atau one-stop centre dimana korang boleh membeli belah pelbagai jenis barangan secara online. Yang menariknya, Korang bukan sahaja boleh menggunakan platform ini sebagai tempat untuk membeli barang malah korang juga boleh mempromosikan barangan yang dijual dan sekaligus dapat menjana pendapatan.


Kalau korang nak tahu, Mecan Trade diasaskan oleh Mr Andy Goh yang dahulunya merupakan  menjadi pengasas Oldtown dan kini adalah pemilik rangkaian Restoren Nam Heong. Platform yang menarik ini juga ada di beberapa buah Negara lain seperti Indonesia, Thailand dan China. Beliau juga bercadang untuk mengembangkan lagi platform ini ke Singapura, Filipina, Vietnam, Cambodia, Laos dan Myanmar. Idea yang dihasilkan oleh beliau sememang sangat menarik dan pada masa yang sama boleh membantu rakyat Malaysia menjana pendapatan disaat kita dilanda Covid-19.

Bagaimanakah cara untuk menjana pendapatan dengan Mecan Trade?

Caranya adalah dengan menyertai program Mecan Trade Ambassador. Melalui program ini, Korang boleh  membuka/membuat kedai online/e-store sendiri dan promosikan barangan yang ada di Mecan Trade dengan semua kenalan. korang boleh kongsikan kedai online dan barangan yang ingin dipromosikan di social media macam instagram, facebook, twitter dan lain lain. Sekiranya ada pembeli yang membeli barang di kedai online korang, komisen akan diberikan.


Kenapa korang perlu join Mecan Trade Ambassador? 

Semua orang boleh menjadi Mecan Trade Ambassador kerana 

  • Boleh "set up" kedai online dengan mudah dan cepat
  • Modal tidak diperlukan kerana ianya adalah PERCUMA!
  • Boleh berniaga pada bila bila masa dan dimana sahaja kita berada
  • Tidak perlu ada produk sendiri.
  • Tidak perlu menyimpan stok.
  • Tidak perlu menghantar barang yang dijual
  • Proses dari awal pembelian sehinggalah barang sampai kepada pelanggan akan diuruskan sepenuhnya oleh Mecan Trade.


Terdapat banyak produk dari pelbagai jenis katerogi yang korang boleh promosikan antaranya adalah Groceries, Health and Beauty, Fashion, Home and Living dan lain lain. Saya sendiri pun dah ada kedai online sendiri di Mecan Trade. Korang boleh layari LukeandShop.mecan.trade untuk tengok kedai online saya dan kalau berminat bolehlah beli beberapa produk yang saya kongsikan dekat bawah nih.

Mecan Trade menyediakan pelbagai jenis produk yang menarik!

1. VANZO

Vanzo adalah produk menyegar udara dibuat berasaskan ekstrak tumbuhan dan bebas dari bahan kimia yang berbahaya kerana produk ini tidak mengandungi alkohol, formaldehid, benzana dan toluena. Untuk menghasilkan produk ini, Vanzo bekerjasama dengan syarikat yang sememangnya terkenal dalam penghasilan produk wangian lebih 125 tahun iaitu Ogawa dan Taiyo Corporation yang sangat mementingkan isu keselamatan dan kualiti produk.


Produk penyegar udara Vanzo didatangkan dengan Dashboard series dan Aicond vent series. Kedua duanya mempunyai pilihan bau wangian yang sama tetapi berbeza dari segi saiz.

DASHBOARD SERIES
English Pear and Freesia 1818
LX Secret Musk 1616
LX Velvet Musk 1717

AIRCOND VENT SERIES
Miniature English Pear and Freesia 658
Miniature LX Secret Musk 656
Miniature LX Velvet Musk 657

Fact : "Our product has passed the MSDS International Standard Test Report, passed the SGS testing and received the Certificate of Analysis.


2. NIGHT MOOD
 

Sekiranya korang mengalami masalah dengan tidur, ini adalah produk yang boleh dicuba kerana ia dikatakan dapat meningkatkan kualiti tidur, meningkatkan fokus, melegakan kegelisahan, meredakan insomia, melegakan kemurungan ringan, meningkatkan mood, anti-bakteria dan anti-oksidan, menyesuaikan gula darah dan tekanan darah, meningkatkan peredaran darah dan mengatur tekanan darah tinggi.


Night Mood mengandungi Venetron, chamomile, lemon balm, pumpkin seed, Passion Flowers dan Valerian Root. 
Night Mood have gone through testings and comply to proper manufacturing processes and food safety - Venetron Rafuma Extract is scientifically proven together with synergistic effects with gaminobutyric acid (GABA) via Uchida Kraepelin (a maths test to increase pressure on testers) shows that the stress index did not rise.

Selain produk ini, Mecan Trade menyediakan banyak lagi produk lain yang menarik untuk korang beli untuk diri sendiri atau promosikan di kedai online untuk jana pendapatan. 
Terbaru Lebih lama