My one and only anak buah

Siang tadi mak dengan ayah aku keluar beli barang untuk masak..jadi tinggallah aku dengan anak buah dekat rumah..tapi anak buah tidur..bosan pulak..so aku ameklah kamera snap snap gambar dia tengah tidur tapi boleh pulak die tersedar..maybe sebab flash kot..haha..tapi anak buah aku sangat kool sebab everytime tersedar dari tidur tak pernah nak nangis..bagus bagus..


macam inilah hari hari..gigih nak sengih walau pun tade gigi..senang kalau nak babysit die sebab tak banyak ragam..kelakar gambar yang pejam mata tuh..tiap kali snap guna flash..mesti gituhlah reaksi dia..


tapi sekarang dah pandai merangkak..pantang tinggalkan die sorang sorang..laju jer merayap..kalau dah pandai jalan taktaulah macam mana nanti kan.


hari ahad nanti aku dengan parents dah nak balik kelantan..mesti rindu..next time jumpe makin besarlah budak nih..and for sure makin hyper..oklah..sampai sini jerlah yer entry untuk kali ini..tade bende nak cakap...salam blogging :)

My one and only anak buah My one and only anak buah Reviewed by Luqman Zakaria on 8/29/2013 11:42:00 pm Rating: 5

No comments: