Drama Surat Dari Tuhan

Drama Surat Dari Tuhan | rama melayu baru yang bakal ditayangkan di kaca Televisyen korang tidak lama lagi adalah Surat Dari Tuhan.

Jom Tonton Drama Surat Dari Tuhan

Drama Surat Dari Tuhan yang diarahkan oleh Mohd Fazli Yahya ini akan mula bersiaran pada setiap hari isnin hingga khamis jam 10:00 malam menerusi Slot Samarinda di TV3 bermula 30 Oktober 2023.

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, boleh tonton drama Surat Dari Tuhan secara online di laman sesawang atau aplikasi tonton.


Drama bersiri 30 episod Surat Dari Tuhan merupakan terbitan Mache All Star United Sdn Bhd. Drama ini dibintangi oleh ramai pelakon hebat dalam industri seperti Shukri Yahaya, Janna Nick, Ummi Nazeera, Wanns Ahmad, Qistina Raisah dan ramai lagi. 

Informasi Ringkas Tentang Drama Surat Dari Tuhan

Tajuk Drama : Surat Dari Tuhan
Saluran : TV3
Tarikh Tayangan : Bermula 30 Oktober 2023
Waktu Tayangan : Setiap hari Isnin hingga Khamis, Jam 10:00 Malam
Pengarah : Mohd Fazli Yahya
Terbitan : Mache All Star United Sdn Bhd 
Pelakon : Janna Nick, Shukri Yahya, Ummi Nazeera, Wanns Ahmad, Qistina Raisah dan ramai lagi

Sinopsis Drama Surat Dari Tuhan

Mengisahkan tentang misha, seorang wanita kejam yang berkahwin dengan seorang jejaka bernama Ryan. Perkahwinan mereka memberi kesan yang buruk kepada keluarga Ryan terutama sekali ibu ryan, Rafilah yang sentiasa diduga dengan "menantu dari neraka" ini. Walau pun berada di Tanah Suci pun perangai Misha masih tidak berubah.

Keadaan menjadi lebih teruk selepas mereka pulang dari sana apabila Ryan ditipu oleh rakan kongsi perniagaannya. Suzana yang merupakan pelanggan setia Ryan, membantu Ryan yang dibelengu dengan hutang. Pelbagai dugaan yang dialami! 
Apakah kesudahan kehidupan mereka? Bahagia atau derita? Jom tonton drama Surat Dari Tuhan yang sudah pun ditayangkan sekarang.
Terbaru Lebih lama