Drama Haloba

Drama Haloba | Drama melayu baru yang akan menemui korang di kaca televisyen tidak lama lagi adalah drama yang berjudul Haloba.

Jom Tonton Drama Haloba

Drama Haloba yang diarahkan oleh Emi Suffian ini akan bersiaran pada setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10:00 Malam menerusi Slot Samarinda di TV3. Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen boleh tonton drama Haloba secara online di laman sesawang atau aplikasi tonton.


Drama bersiri 15 episod terbitan Enuja Production Sdn Bhd ini dibintangi oleh Afifah Nasir, Aiman Hakim Ridza, Sherry Ibrahim dan Shiqin Kamal sebagai teraju utama. Drama Haloba juga turut dibintangi oleh pelakon lain lagi seperti Syaffiq Sahli, Izz Ilham, Kazar Saisi, Ieda Moin, Zila Bakarin, Shah Iskandar dan ramai lagi.

Informasi Ringkas Tentang Drama Haloba

Tajuk Drama : Haloba
Saluran : TV3
Tarikh Tayangan : Bermula 2 Oktober 2023
Waktu Tayangan : Setiap hari Isnin dengan Khamis, 10:00 Malam
Pengarah : Emi Suffian
Terbitan : Enuja Production Sdn Bhd
Pelakon : Afifah Nasir, Aiman Hakim Ridza, Sherry Ibrahim, Shiqin Kamal, Syaffiq Sahli, Izz Ilham, Kazar Saisi, Ieda Moin, Zila Bakarin, Shah Iskandar dan ramai lagi

Sinopsis Drama Haloba

Drama Haloba mengisahkan tentang seorang gadis bernama Erina yang cuba untuk merampas kebahagian rumah tangga Alia dan Misha yang merupakan isteri kepada Raif. Perkahwinan Raif bersama dengan Alia dan Misha dikurniakan seorang anak tunggal. 

Kisah bermula apabila Erina bekerja di Syarikat Asia Dinamik dimana dia telah dimalukan dan dibuli dengan bebanan kerja kerana telah menyinggung perasaan Alia yang merupakan salah seorang isteri kepada Raif. Kejadian tersebut membuatkan Erina mengundurkan diri dari syarikat tetapi dengan bantuan Misha, Erina kembali bekerja dan dari situlah hubungan Erina bersama Raif menjadi lebih rapat.

Mendekati Raif bukanlah atas dasar cinta tetapi ianya adalah misi Erina untuk membalas dendam kepada Raif atas kesalahannya dimasa lalu. Berjayakan Erina melaksanakan misinya? 
Kalau korang nak tahu, kenalah tonton drama Haloba di Slot Samarinda TV3 bermula 3 Oktober 2023.
Terbaru Lebih lama