Drama Melastik Ke Hatimu 2

Drama Melastik Ke Hatimu 2 | Korang pernah tonton drama Melastik Ke Hatimu yang pernah ditayangkan di TV3 sebelum ini? Kalau pernah tengok mesti korang tahu drama ini akan ada kesinambungannya tidak lama lagi tetapi untuk Melastik Ke Hatimu 2 akan diarahkan oleh pengarah yang berbeza dengan musim yang pertama. 

Untuk pengetahuan semua, Melastik Ke Hatimu musim pertama diarahkan oleh Azmi Hatta dan Melastik Ke Hatimu 2 diarahkan oleh Zamri Zakaria.

Drama Melastik Ke Hatimu 2 diarahkan oleh Zamri Zakaria dan ianya akan mula bersiaran pada setiap hari khamis hingga sabtu jam 9:00 malam bermula 16 September 2023 akan datang menerusi Slot Lestary menggantikan drama Gadis Muzikal.


Drama bersiri 25 episod terbitan OrangeTree Production Sdn Bhd yang berjudul Melastik Ke Hatimu 2 ini diterajui  oleh Janna Nick dan Andi Bernadee

Selain itu, terdapat beberapa pelakon lain lagi yang terlibat dalam menjayakan drama ini contohnya Shiha Zikir, Puteri Sarah Liyana, Wanie Kayrie, Hafidz Rosli dan ramai lagi.

Informasi Ringkas Tentang Drama Melastik Ke Hatimu 2

Tajuk Drama : Melastik Ke Hatimu 2
Saluran : TV3
Tarikh Tayangan : Bermula 16 September 2023
Waktu Tayangan : Setiap hari Khamis hingga Sabtu Jam 9:00 Malam
Pengarah : Zamri Zakaria
Terbitan : OrangeTree Production Sdn Bhd
Lakonan : Janna Nick, Andi Bernadee, Hafidz Rosli, Wani Kayrie, Shiha Zikir, Puteri Sarah Liyana, Cassia Iman, Azizah Mahzan, Dato Jalaluddin Hassan dan ramai lagi

Sinopsis Drama Melastik Ke Hatimu 2

Akan dikemaskini dari semasa ke semasa
Terbaru Lebih lama