Drama Cinta Bersemi Di Wadi Safiyyah

Drama Cinta Bersemi Di Wadi Safiyyah | Drama Melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen korang adalah drama berjudul Cinta Bersemi Di Wadi Safiyyah

Jom Tonton Drama Cinta Bersemi Di Wadi Safiyyah

Drama Cinta Bersemi Di Wadi Safiyyah yang diarahkan oleh Shuhaimi Zulkefli  ini akan bersiaran pada setiap hari isnin hingga jumaat jam 7:00 malam menerusi Slot Akasia di TV3. Drama ini dijangkakan tayangannya pada bulan November 2023. 

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, boleh tonton drama Cinta Bersemi Di Wadi Safiyyah secara online di laman sesawang atau aplikasi tonton.

Pelakon Drama Cinta Bersemi Di Wadi Safiyyah

Drama bersiri Cinta Bersemi Di Wadi Safiyyah terbitan Zeel Production Sdn Bhd ini dibintangi oleh Rita Nadira dan Aniq Suhair sebagai teraju utama. 

Selain itu, terdapat beberapa pelakon lain lagi yang terlibat sama dalam menjayakan drama ini contohnya Aidit Noh, Zamarul Hisham, Mas Anizan, Ezany Nizariff, Azza Elite, Nafiez Zaidi, Iman Aneesa dan ramai lagi.

Informasi Ringkas Tentang Drama Cinta Bersemi Di Wadi Safiyyah

Tajuk Drama : Cinta Bersemi Di Wadi Safiyyah
Saluran : TV3
Tarikh Tayangan : Bermula November 2023 (TBC)
Waktu Tayangan : Setiap hari Isnin hingga Jumaat, Jam 7:00 Malam
Pengarah : Shuhaimi Zulkefli
Terbitan : Zeel Production Sdn Bhd 
Pelakon : Rita Nadira, Aniq Suhair, Aidit Noh, Zamarul Hisham, Mas Anizan, Ezany Nizariff, Azza Elite, Nafiez Zaidi, Iman Aneesa dan ramai lagi.

Sinopsis Drama Cinta Bersemi Di Wadi Safiyyah

Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa
Terbaru Lebih lama