"Aku perlukan kau disisiku kerana setiap langkahku sentiasa diiringi olehmu selalu. Tanpamu ku merasakan kehilangan yang menusuk kolbu. oh! Tanpamu ku kaku."

romantik tak aku..mengarang kata kata yang bisa melembutkan hati yang sekeras batu.gituh.kann.koser iolls nak jiwang jiwang nih. kata kata yang dikarang tuh serious tade kena mengena dengan kisah cinta iolls dengan neelofa yer..hubungan kitorang masih lagi stabil. *melodi sgt.


kamera hape kau guna nih rep? kualiti pasarmalam tauh.

Tanpamu ku kaku, sebenarnya ditujukan pada kasut dan juga selipar. Tanpa dua benda nih tak kuar rumah ler jawabnya..takkan nak guna tempurung kelapa sebagai alas kaki kan. Berbalik kepada gambar. gedabak sungguh saiz selipar aku..Dulu kaki kecik jer...kasut cinderella muat muat jer pakai tapi sekarang..nan hado.. bile tade saiz besar..nexttt ..cari kedai lain..


Dan ini adalah kasut paling latest aku beli.hopefully boleh tahan lama..Kasut yang aku beli sebelum dah rosak.kaw kaw punyer rosak. entah kenapa cepat sangat rosak..nak cakap lasak, ofis aku bukannya dok kat atas broga hill sampai nak kene panjat gunung bagai..pergi keja pon naik monorail.perjalanan pon tak jauh tapi rosak jugak..sodih. -TamaT



Post a Comment

Previous Post Next Post