Drama Hati Tanpa Rasa

Drama Slot Samarinda Rindu Kasih lakonan hebat Ummi Nazeera akan tamat tidak lama lagi dan bakal digantikan oleh drama baru yang diadaptasikan dari sebuah novel "Heartless" karya Ateen Khalid bertajuk Hati Tanpa Rasa. Drama ini  mengandingkan Redza Rosli dan Scha Elinnea sebagai watak utama.


Drama Hati Tanpa Rasa arahan Emi Sufian ini turut dibintangi beberapa pelakon lain seperti Jasmin Hamid, Yasmin Khalid, Lisdawati dan ramai lagi. Drama Hati Tanpa Rasa akan mula bersiaran mulai 13 Disember 2022 pada setiap hari isnin hingga khamis jam 10:00 Malam. 

Sinopsis Drama Hati Tanpa Rasa

Mengisahkan tentang seorang gadis  bernama Nur Kaisara yang sanggup menderhaka kepada keluarga demi kemewahan. Untuk mengejarkan kemewahan yang diingini Nur Kaisara menerima tawaran kerja dari seorang jejaka bernama Nidham dengan harapan dia akan menjawat jawatan tinggi dan gaji yang lumayan tetapi malangnya Nur Kaisara ditugaskan untuk menjadi seorang driver. 

Sinopsis Ringkas Tentang Drama Hati Tanpa Rasa 

Tajuk Drama : Hati Tanpa Rasa
Saluran : TV3
Tarikh Tayangan : Bermula 13 Disember 2022
Waktu Tayangan : Setiap Hari Isnin Hingga Khamis, Jam 10:00 Malam
Pengarah : Emi Sufian
Terbitan : Creative Skill Solution
Lakonan : Redza Rosli, Scha Elinnea, Jasmin Hamid, Lisdawati, Yasmin Khalid, Ayra Messi, Khalida Balqis, Syarafi Sudarmaji, Zuhairi Ibrahim, Azim Yusof dan ramai lagi.
Terbaru Lebih lama