Fungsi dan Kelebihan Dessert Mist Diffuser Dari Young Living

Fungsi dan Kelebihan Dessert Mist Diffuser Dari Young Living  | Cara yang paling efektif untuk menyebarkan molekul essential oil ke seluruh ruangan adalah dengan menggunakan diffuser. Terdapat banyak jenama diluar sana yang menghasilkan diffuser termasuklah Young Living

Baca Juga : Essential Oil Young Living yang aku selalu guna!

Young Living menghasilkan pelbagai jenis diffuser yang menarik. Ianya didatangkan dengan saiz dan bentuk yang berbeza. Antara diffuser Young Living yang kita boleh dapatkan di Malaysia adalah seperti berikut :

  1. Lantern
  2. Feather The Owl
  3. Aria
  4. Dessert Mist 
 

Dessert Mist Diffuser Young Living

Setiap Diffuser yang dihasilkan oleh mereka mempunyai ciri ciri dan kelebihan yang tersendiri tetapi untuk kali ini aku akan kongsikan tentang Dessert Mist Diffuser

Diffuser Young Living di Malaysia

Rekaan Dessert Mist Diffuser sangat modern dan sesuai untuk diletakkan dimana mana ruang yang bersesuaian dan masih akan nampak cantik seperti hiasan rumah. Bahan yang digunakan adalah plastik, jadi ianya sangat ringan. Kalau korang nak bawa ke mana mana pun boleh sebab tidak membebankan dari segi berat. 

Jenis Diffuser Young Living di Malaysia

Dessert Mist Diffuser tidak mempunyai fungsi musik seperti Aria dan Feather The Owl tetapi ianya masih didatangkan dengan 10 Fungsi lampu yang berbeza termasuklah mode berkelip kelip seperti lilin. To be honest, aku memang selalu guna yang mode kelip kelip tuh sebab rasa best and akan tambah mood aku untuk tidur kalau diffuse lavendar malam malam la hehe.

Jenis Diffuser Young living di Malaysia
ini adalah antara lampu yang ada pada Dessert Mist Diffuser

Dalam satu kotak Dessert Mist Diffuser korang akan dapat Diffuser itself, 1 AC power adaptor dan juga panduan manual. Kalau berminat boleh dapatkannya sekarang dengan set keahlian PremEx (Premium Experience Set).

Jenis Diffuser Young Living di Malaysia

Kit PremEx didatangkan dengan 10 jenis Essential Oil (5ml setiap satu botol), V-6 Vegetable Oil 58ml dan beberapa peralatan lain seperti di dalam gambar yang boleh gunakan bersama diffuser pilihan korang. Kit terbaharu yang dikeluarkan oleh Young Living ini pastinya akan memberikan pengalaman yang menarik bagi mereka yang ingin mencuba produk Young Living untuk pertama kali.

Nak tahu lebih lanjut berkenaan PremEx? Hubungi saya melalui Whatsapp.

Terbaru Lebih lama