Youtuber Malaysia Yang Mempunyai Lebih 1 JUTA Pengikut! | Sekarang ini social media (Socmed) menjadi kegilaan ramai orang tak kira peringkat umur termasuklah saya sendiri. Banyak masa dihabiskan dengan beberapa platform socmed yang ada seperti instagram, tiktok termasuklah youtube.

Bercakap tentang youtube, saya tak pernah terfikir yang youtubers di Malaysia mampu mendapatkan subscribers yang sangat banyak tak kiralah youtubers tersebut orang yang dikenali seperti selebriti atau pun orang biasa tetapi sangkaan saya meleset bila tengok ramai youtubers di Malaysia yang mempunyai pengikut lebih 1 JUTA. 

Nak tahu siapa youtubers yang saya maksudkan? Jom kita tengok senarai Youtubers di Malaysia yang mempunyai pengikut lebih dari 1 JUTA!

Alieff Irfan - 3.02M

Popular youtuber in Malaysia

Jordan Yeoh Fitness - 2.87M

Popular youtuber in Malaysia

Syahmi Sazli - 2.48M

Popular Youtuber di Malaysia

Jo Channel - 1.91M

Popular Youtuber in Malaysia

Isa Isarb - 1.81M

Popular Youtuber in Malaysia

Mat Salleh TV - 1.43M

Popular youtuber in Malaysia

Zukiemohamad - 1.32M

Popular Youtuber in Malaysia

Soloz Club - 1.18M

Popular Youtuber in Malaysia

Laowu 1.17M

Popular Youtuber in Malaysia

Jeff & Inthira - 1.17M

Popular Youtuber in Malaysia

Eugenie Kitchen - 1.15M

Popular Youtuber in Malaysia

CodyHongTV

Popular Youtuber in Malaysia

Bella Khann 1.06M

Popular Youtuber in Malaysia

Kupi Kupi GO - 1.01M

Popular Youtuber in Malaysia

Alright guys! Ini adalah antara youtubers di Malaysia yang mempunyai jumlah subscribers/pengikut yang ramai di Youtube. Ada yang korang kenal tak? Hebatnya dorang sampai boleh dapat followers yang banyak macam nih. Korang nak jadi youtuber jugak tak?

Post a Comment

Lebih baharu Lebih lama