Filem Adoiii Jiwaku

Filem Adoiii Jiwaku | Salah satu filem melayu baru yang best dan menarik untuk ditonton di pawagam pada bulan September 2023 adalah filem yang berjudul Adoiii Jiwaku - Satu Jiwa, Semua Sama. Kalau Gaduh, Semua Gila.

Jom Tonton Filem Adoiii Jiwaku

Filem Adoiii Jiwaku yang diarahkan oleh Steve Yap ini akan ditayangkan di pawagam Malaysia bermula pada 7 September 2023 akan datang. 
 
Poster Pelakon Filem Adoiii Jiwaku

Filem Adoiii Jiwaku terbitan Lomo Pictures Sdn Bhd dibintangi oleh Steve Yap, Ali Arami dan juga E.Ramanamohan sebagai teraju utama. Antara pelakon lain yang turut sama membantu memeriahkan lagi filem Adoiii Jiwaku adalah arwah Adibah Noor, Amber Chia, Pablo Amirul dan ramai lagi.

Informasi Ringkas Tentang Filem Adoiii Jiwaku

Tajuk Filem : Adoiii Jiwaku
Saluran : Pawagam
Tarikh Tayangan : Bermula 7 September 2023
Waktu Tayangan : -
Pengarah : Steve Yap
Terbitan : Lomo Pictures Sdn Bhd
Pelakon : Steve Yap, Ali Arami, E.Ramanamohan, Arwah Adibah Noor, Amber Chia, Pablo Amirul dan ramai lagi

Sinopsis Filem Adoiii Jiwaku 

Filem ini mengisahkan tentang Ayish, Malesh dan Sia yang bekerja di hotel yang sama. Mereka bergaduh sehingga menyebabkan kejadian yang tidak diingini berlaku dimana jasad Ayish dan Sia telah tertukar. kejadian tersebut membuatkan kehidupan mereka berubah. Sia mula belajar budaya melayu dalam tubuh Ayish dan Ayish pula belajar tentang keluarga Sia sewaktu berada didalam badan Sia.
Terbaru Lebih lama