Senarai Drama Korea Tahun 2023 Dengan Rating Tinggi Di IMDb

Senarai Drama Korea Tahun 2023 Dengan Rating Tinggi Di IMDb | Untuk pengetahuan semua, setiap bulan akan ada banyak drama korea yang ditayangkan sampai tak tahu nak tengok yang mana satu. Betul tak? Di Malaysia ada ramai peminat yang suka menonton drama korea. Jadi, untuk artikel kali ini aku yakin ianya dapat membantu korang untuk memilih drama korea mana satu yang boleh ditonton. 

Salah satu cara aku gunakan untuk memilih drama yang ingin ditonton adalah dengan menyemak rating drama. Dengan cara itu aku dapat tahu pandangan dan pendapat mereka tentang drama tersebut. 

Poster drama korea best 2023

Dalam artikel ini aku akan kongsikan beberapa drama korea tahun 2023 dengan rating yang tinggi di IMDb! Kalau korang nak tahu drama korea apa yang menjadi pilihan ramai penonton untuk tahun ini boleh tengok jadual yang aku kongsikan dibawah.

Senarai Drama Korea Tahun 2023 Dengan Rating Tinggi Di IMDb  

No. Drama Rating
1
The Glory
8.1
2Taxi Driver 8.0
3
Dr. Romantic 3
8.4
4 The Good Bad Mother 8.4
5 The Tale Of Nine Tailed 1938 8.9
6 My Perfect Stranger 8.1
7 Bloodhounds 8.1
8 Revenant 8.0

Drama korea yang aku kongsikan dalam jadual semua rating adalah di atas 8 bintang sahaja. Kalau diikutkan ada beberapa lagi drama korea lain yang best korang boleh tonton tapi kebanyakannya  rating dia dalam 7 hingga 7.9 bintang.

poster Senarai drama korea best 2023

Kalau korang nak tengok drama korea lain yang tiada dalam senarai diatas, boleh semak senarai drama korea mengikut bulan yang aku kongsikan dalam artikel dibawah. Aku sertakan link supaya korang boleh klik dengan mudah okay.

Baca Juga : Senarai drama korea sepanjang tahun 2023
Terbaru Lebih lama