Drama Andai Itu Takdirnya

Drama Andai Itu Takdirnya | Pada bulan Mac akan datang kita akan dihidangkan dengan drama melayu terbaru bertajuk Andai Itu Takdirnya yang diterajui oleh pelakon hebat Syukri Yahya dan Hannah Delisha. Drama ini akan mengisi slot Megadrama di ASTRO menerusi channel Astro RIA menggantikan Akira Khan.

Jom Tonton Drama Andai Itu Takdirnya 


Drama Andai Itu Takdirnya

Drama Andai Itu Takdirnya turut dibintangi oleh beberapa pelakon lain lagi seperti Puteri Sarah Liyana, Dayang Areeda, Idzham Ismail, Hariz Hamdan, Atikah Suhaimie, Fahrin Ahmad dan ramai lagi. Drama ini dijadualkan tayangannya pada 8 Mac 2022 setiap hari isnin hingga khamis jam 10:00 Malam.

Sinopsis Drama Andai Itu Takdirnya

Drama Andai Itu Takdirnya mengisahkan tentang seorang gadis bernama Aleya yang terpaksa berkahwin dengan Syed Adam Aizril kerana diperangkap oleh seseorang. Syed Adam Aizril pula tidak boleh menerima keputusan tersebut kerana menganggap Aleya adalah dalang kepada insiden tersebut dan baginya Aleya melakukan perkara tersebut semata mata kerana wang. 

Dugaan Aleya bermula apabila orang sekeliling membencinya termasuk suami dia sendiri dan selepas itu berlaku kejadian yang bakal membuatkan Aleya dilemma. Apakah yang terjadi? Saksikan drama ini pada bulan Mac akan datang!

Informasi Ringkas Tentang Drama Andai Itu Takdirnya

Tajuk Drama : Andai Itu Takdirnya
Saluran : Astro RIA
Tarikh Tayangan : Bermula 8 Mac 2023
Waktu Tayangan : Setiap hari isnin hingga khamis, jam 10:00 malam
Pengarah : Jamal Khan
Terbitan : SR One Sdn Bhd
Pelakon : Syukri Yahya, Hannah Delisha, Puteri Sarah Liyana, Dayang Areeda, Idzham Ismail, Hariz Hamdan, Atikah Suhaimie, Fahrin Ahmad, Esma Daniel, Laila Nasir, Aida Khalida, Razman Mahayuddin, Zulkifli Ismail Nur Dhia Irdina dan ramai lagi.
Terbaru Lebih lama