Senarai Drama dan Filem Menarik Di Netflix Malaysia Bulan Julai 2022

Drama dan Filem Menarik Di Netflix Malaysia Bulan Julai 2022 | Dah lama tak buat artikel berkenaan dengan Netflix! Sebelum ini aku pernah share senarai drama dan filem yang akan bersiaran di Netflix Malaysia mengikut bulan  tapi dah lama gila. Jadi, Kali ini aku nak kembalikan balik artikel macam nih supaya korang boleh tahu apa yang menarik di Netfilx Malaysia. 

Sekarang dah masuk bulan julai 2022. Masih sempat lagi rasanya nak share drama dan filem apa yang ada untuk bulan 7. Menariknya, bukan sahaja drama baru yang bakal ditayangkan tapi ada beberapa cerita yang dah lama wujud tapi disiarkan dalam platform ini untuk tontonan pelanggan Netflix Malaysia. 

1. Kungfu Panda The Dragon Knight (14 Julai 2022)


2. Resident Evil Series (14 Julai 2022)


3. The Sea Beast (8 Julai 2022)


4. Remarriage & Desires (15 Julai 2022)



5. Bukan Cinta Malaikat (7 Julai 2022)


6. Persuasion (15 Julai 2022)


7. The Deadly Affair (4 Julai 2022)


8. Incantation (8 Julai 2022)


9. Boo, B1tch (8 Julai 2022)


10. My Roommate is A Gumiho


11. Dali and Cocky Prince (20 Julai 2022)


12. Backstreet Rookie (15 Julai 2022)


13. Jurassic World Camp Cretacous (21 Julai 2022)


14. The Gray Man (22 Julai 2022)


15. Imitation (8 Julai 2022)


16. Mom Don't Do That (15 Julai 2022)


17. Mencari Rahmat (21 Julai 2022)


18. Bad Romeo (20 Julai 2022)


19. Hello Goodbye And Everything In Between (6 Julai 2022)


20. Police University (20 Julai 2022)


21. The 100 Season 7 (7 Julai 2022)


22. Spiderman No Way Home (13 Julai 2022)


Banyak juga drama dan filem yang menarik di Netflix Malaysia untuk  bulan julai ini. Aku tak sabar nak tengok spiderman tuh sebab sebelum nih tak pernah tengok. Biasalah duduk kelantan ini mana ada pawagam. Nak tengok filem mat kilau yang tengah viral sekarang pun tak boleh. 

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama