Mulakan Perniagaan dengan Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya - Edisi Khas Nak Mula Berniaga 2021

Mulakan Perniagaan dengan Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya | Salah satu cara untuk meningkatkan ekonomi diri adalah dengan memulakan bisnes atau perniagaan. Walau pun kita sedang berhadapan dengan Pendamik Covid-19, InsyaAllah kita masih lagi boleh menjana pendapatan secara online.

Walau bagaimanapun, Memulakan perniagaan bukanlah sesuatu hal yang mudah untuk dilakukan. Ilmu dan bimbingan daripada mereka yang mahir sangat diperlukan supaya perniagaan yang dijalankan bertahan lama. Bukan apa, ada segelintir daripada mereka yang mula berniaga kerana terikut dengan kawan kawan dan ada juga yang mulakan bisnes untuk mendapatkan untung dengan cepat tetapi akhirnya gulung tikar.

Edisi Khas Nak Mula Berniaga 2021

Menurut Timbalan Naib Presiden Kanan RichWorks International Sdn. Bhd. (RichWorks), Radz Mohd berkata,

semua ini dapat diubah jika kita mula berniaga dengan asas dan prinsip yang betul bagi seseorang usahawan itu dapat menghasilkan jualan dari ratusan, ribuan, hingga ratusan ribu ringgit, insyaAllah,” katanya ketika ditemui pemberita selepas pelancaran Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya - Edisi Khas Nak Mula Berniaga di sini, hari ini.


Menurut Radz Mohd juga, Seseorang itu boleh berjaya dalam bisnes sekiranya mengamalkan sistem MESTI yang membawa maksud Mentor, "Elmu", Sistem, Tindakan dan Impian.

MESTI ini jika diikuti sepenuhnya boleh elakkan usahawan itu daripada melakukan kesilapan-kesilapan yang boleh melambatkan kejayaan malah lebih teruk menyebabkan bisnes mereka melingkup, jelasnya.
 
Oleh itu, kita disarankan untuk menyertai program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya - Edisi Khas Nak Mula Berniaga 2021 yang di anjurkan oleh Richworks International Sdn Bhd. 

Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya -Edisi Khas Nak Mula Berniaga 2021

Program yang menarik ini akan berlangsung pada 23 April sehingga 25 April 2021. Ianya ditajakan penuh oleh Richworks! Maksudnya korang boleh menyertai program ini secara PERCUMA tanpa perlu membuat sebarang bayaran.

Edisi Khas Nak Mula Berniaga 2021

Cara untuk mendapatkan tempat di Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya Edisi Khas Nak Mula Berniaga 2021? Sangat mudah! Apa yang korang perlu buat adalah dengan membuat pendaftaran menerusi laman web di www.BinaBisnesBerjaya.com untuk menempahkan tiket untuk hadir program virtual online ini.

Untuk maklumat lanjut, korang boleh hubungi mereka di talian berikut.

Richworks International Sdn Bhd 
No. 77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13, 
40100 Shah Alam Selangor, MALAYSIA 
Laman web: www.richworks.com 
Tel: +601632346866 

TENTANG RICHWORKS INTERNATIONAL 

Richworks International Sdn Bhd adalah penganjur acara dan seminar terbesar di Malaysia dalam bidang pembangunan keusahawanan dan pemasaran. Sepanjang 13 tahun yang lalu sejak 2008, RichWorks telah melatih lebih dari 10,000 syarikat menerusi Master Coach Azizan Osman dan menarik lebih daripada 1,100,000 peserta dalam lebih 1,500 acara dan seminar live dan dalam talian (virtual online). 

Dengan rekod prestasi terbukti, strategi perniagaan dan program mentoring, RichWorks berjaya membantu membina beribu-ribu usahawan dan jutawan yang berjaya dalam tempoh 6-24 bulan. Visi RichWorks adalah menjadi 'Netflix' Pendidikan Usahawan dengan 100 juta pelanggan menjelang 2025 dengan akses mudah ke kandungan berorientasikan results dan penyelesaian yang dipercayai di platform dalam talian - RichWorks.com untuk Inspire, Educate & Add Value kepada komuniti di seluruh dunia. 

TENTANG DATUK WIRA DR AZIZAN OSMAN 

Accredited Business, Marketing & Leadership Coach, Mentor & Strategist, Serial Entrepreneur & Best-Selling Author Azizan, seorang World Class Business Educator dan Asia's No.1 Business, Marketing & Leadership Coach terkenal dengan keupayaan uniknya untuk membimbing anak muridnya sehingga mendapat peningkatan luar biasa dalam perniagaan dan beribu-ribu pemilik perniagaan dan usahawan telah berjaya menerusi strategi dan metodologi kejayaannya yang telah terbukti untuk meningkatkan pertumbuhan perniagaan mereka dari sifar hingga mencecah jualan berjuta-juta ringgit.

Untuk daftar Program ini layari laman sesawang www.BinaBisnesBerjaya.com sekarang. 

Terbaru Lebih lama