Sambut Krismas dan Tahun Baru sambil menderma di Best Western Petaling Jaya

Sambut Krismas dan Tahun Baru sambil menderma di Best Western Petaling Jaya | Korang dah ada plan untuk krismas dan tahun baru akan datang? Kalau belum, Aku sarankan korang ke Kembali Kitchen dan SkyZ Dine & Bar yang terletak di Hotel Best Western Petaling Jaya untuk menikmati hidangan bersama yang tersayang dan pada masa yang sama korang boleh membuat amal jariah.
Christmas Eve Buffet Dinner akan diadakan di Kembali Kitchen (Level 6) pada 24 December dengan harga RM88nett untuk dewasa dan RM44nett untuk kanak kanak yang berumur dari 5 hingga 12 tahun. Ada pelbagai jenis pilihan makanan dan aktiviti yang dijalankan pada petang tersebut. Antaranya adalah cabutan bertuah dengan hadiah hadiah yang menarik, kemunculan Santa Claus, persembahan busker dan macam macam lagi.
Untuk New Year Eve Countdown, Cocktail Dinner akan diadakan di Skyz Dine & Bar (Level 15) pada 31 December 2017 dengan harga RM78nett untuk dewasa dan RM39nett untuk kanak kanak yang berumur 5 hingga 12 Tahun. Tema untuk Cocktail Dinner adalah "Glitz & Glamour" dan pelbagai aktiviti juga akan dijalankan sewaktu majlis berlangsung. Antaranya adalah cabutan bertuah, games dan juga Live Band.
Untuk membuat tempahan, korang boleh hubungi Ms Prem - 0197774140 atau Mr Murli - 0197778150. Korang juga boleh layari laman sesawang mereka yang aku sertakan dibawah, sekiranya korang ingin mendapatkan maklumat lain berkaitan dengan Best Western Petaling Jaya.
Alamat
No.1, Jalan 13/1, 
Section 13, 46100 Petaling Jaya,
Selangor Darul Ehsan,
Malaysia
Nombor Telefon
+60376102222
Website
www.bestwesternpj.com.my
Terbaru Lebih lama