Ayat sindiran di bulan puasa

Ayat sindiran di bulan puasa | Disini luqman zakaria A.K.A arepnakbebel bukanlah nak sindir siapa siapa di bulan ramadhan nih tapi nak korang tengok gambar kat bawah nih.


Silalah korang baca perkataan yang aku highlight tuh.semuanya pasal AYAT SINDIRAN.kalau nak renungkan balik, agaknya kenapa AYAT SINDIRAN jadi keyword pilihan dorang? maybe dorang nak cari ayat sindiran yang sesuai sebagai senjata untuk mencerca orang yang buat dajal kat dorang.atau pon mereka search pasal AYAT SINDIRAN semata mata untuk hiburan.MANUSIA.biasalah.kalau tade entertainment tak bole hidup gamaknya.


cube tengok pompuan dalam kereta kat belakang tuh..rase macam nak sepak je muke die..mesti tengah gelak kat pompuan baju biru yang kena cerca dengan laki tuxedo tuh kan.

well, di sini aku cume nak cakap kurang kurangkan lah aktiviti sindir menyindir di bulan ramadhan yang mulia nih bukan elok pon tambah beban dosa adalah.Bukannya aku nak lecture korang tapi ini adalah reminder untuk diri sendiri jugak maklumlah mulut aku pon bukanlah baik mana pon. Pantang nampak benda pelik depan mata mulalah nak cerca haha. So, sama samalah kita kurangkan aktiviti tidak berfaedah nih yer.usaha tangga kejayaan.boleh?
Terbaru Lebih lama