Filem Belang

Filem Belang | Filem melayu baru yang bakal ditayangkan salah satu online streaming platform tidak lama lagi adalah filem bertajuk Belang

Nota Penting : Informasi tentang hiburan seperti filem, drama dan lagu akan dipindahkan ke laman web www.arepnakbebel.com bermula tahun 2024. Korang boleh bookmark atau follow blog tersebut untuk dapatkan informasi terkini disana. terima kasih. 

Jom Tonton Filem Belang  

Filem Belang yang diarahkan oleh Arangkannal Rajo ini akan mula bersiaran menerusi online streaming platform TONTON pada bermula 8 November 2023. Korang boleh muat turun aplikasi TONTON sekarang atau layari laman sesawang Tonton untuk menonton Filem Belang .

Poster Filem Belang

Filem Belang dibintangi oleh ramai pelakon  seperti Pekin Ibrahim, Siti Aida, Kubenran, Ruban Dominic, H Baljit Singh, Fahrin Ahmad, Mona Allen, Kenji Sawahi, Angeline Tan, Pushpa Narayan, Melissa, DJ Adam, AR Badul dan ramai lagi. 

Informasi Ringkas Tentang Filem Belang

Tajuk Filem : Belang
Saluran : TONTON
Tarikh Tayangan : Bermula 8 November 2023
Waktu Tayangan : 
Pengarah : Arangkannal Rajoo
Terbitan : 
Pelakon : Pekin Ibrahim, Siti Aida, Kubenran, Ruban Dominic, H Baljit Singh, Fahrin Ahmad, Mona Allen, Kenji Sawahi, Angeline Tan, Pushpa Narayan, Melissa, DJ Adam, AR Badul dan ramai lagi

Sinopsis Filem Belang

Filem ini mengisahkan tentang seorang jurulatih Muay Thai bernama Fahmi yang mengalami masalah kewangan untuk menghantar pelajarnya ke kejohanan antarabangsa. Selepas itu berlaku satu kejadian rompakan dan Fahmi terambil sebuah beg yang berisi duit. Dia merancang untuk menggunakan duit tersebut untuk membiayai pelajarnya tetapi malangnya dia dijejak oleh perompak sehingga melibatkan keselamatan keluarganya. 
Terbaru Lebih lama