Filem War On Terror KL Anarki

Filem War On Terror KL Anarki | Salah satu filem melayu baru yang best dan menarik untuk ditonton di pawagam Malaysia pada bulan November 2023 adalah filem yang berjudul War On Terror KL Anarki

Jom Tonton Filem War On Terror KL Anarki

Filem War On Terror KL Anarki yang diarahkan oleh Kroll Azry dan Frank See ini akan ditayangkan di panggung wayang bermula pada 23 November 2023 akan datang. Filem War On Terror KL Anarki adalah terbitan dari Multimedia Entertaiment dan ianya dibintangi oleh Aedy Ashraf sebagai teraju utama.

Poster Filem War On Terror KL Anarki

Filem ini juga diturut dimeriahkan oleh ramai pelakon lain lagi seperti Farali Khan, Qi Razali, Diayan Trisha, Noki K. Clique, Adlin Aman Ramlee, Naque Ariffin, Daniel Ga, Kahoe Hon, Sasidaran, Samarinna Tolhip, Wan Hanafi Su dan ramai lagi.

Informasi Ringkas Tentang Filem War On Terror KL Anarki

Tajuk Filem : War On Terror KL Anarki
Saluran : Pawagam
Tarikh Tayangan : Bermula 23 November 2023
Waktu Tayangan : -
Pengarah : Kroll Azry dan Frank See
Terbitan : Multimedia Entertaiment
Pelakon : Aedy Ashraf, Farali Khan, Qi Razali, Diayan Trisha, Noki K. Clique, Adlin Aman Ramlee, Naque Ariffin, Daniel Ga, Kahoe Hon, Sasidaran, Samarinna Tolhip, Wan Hanafi Su dan ramai lagi. 

Sinopsis Filem War On Terror KL Anarki 

Filem ini mengisahkan tentang rebellious cop bernama Khalid dari Pasukan Khas Elit (Elite Special Force) yang cuba untuk membuktikan dia mampu bekerjasama sebagai satu pasukan untuk menggagalkan ancaman pengganas di Kuala Lumpur
Terbaru Lebih lama