Filem Doh - Dari Roti Ke Hati

Filem Doh | Salah satu filem baru dari Tonton Original yang best dan menarik untuk ditonton pada bulan september 2023 adalah filem Doh - Dari Roti Ke Hati

Jom Tonton Filem Doh - Dari Roti Ke Hati

Filem Doh yang diarahkan oleh Arif Zulkarnain dan Haris M. Noor ini bersiaran di laman sesawang dan aplikasi Tonton pada 16 September 2023 akan datang. Jadi, yang mana belum download aplikasi tonton boleh la download sekarang di Google Play atau pun Apple Store sekarang.
 
Poster Pelakon Filem Doh

Filem Doh - Dari Roti Ke Hati terbitan Indigo Films ini dibintangi oleh Fabian Loo, Syafiq Kyle, Aida Amron, Sherlyn Seo, Fariz Isqandar dan ramai lagi. 

Informasi Ringkas Tentang Filem Doh - Dari Roti Ke Hati

Tajuk Filem : Doh - Dari Roti Ke Hati
Saluran : Tonton
Tarikh Tayangan : 16 September 2023
Waktu Tayangan : -
Pengarah : Arif Zulkarnain dan Haris M. Noor
Terbitan : Indigo Films
Pelakon : Fabian Loo, Syafiq Kyle, Aida Amron, Sherlyn Seo, Fariz Isqandar, Fatimah Abu Bakar dan ramai lagi. 

Sinopsis Filem Doh - Dari Roti ke Hati

Filem Doh mengisahkan tentang seorang pemuda bernama Faiz yang mewarisi kedai bakeri dari bapanya. Untuk memikul tanggungjawab itu Faiz berusaha sedaya upayanya untuk meneruskan legasi kedai bakerinya.

Namun, Faiz menghadapi banyak dugaan dalam mempertahankan tradisi dan keunikan bakerinya apabila perlu bersaing dengan kemunculan baru kedai bakeri lain yang lebih moden dan popular di kawasan tersebut.

Apakah yang akan dilakukan oleh Faiz? Adakah dia berputus asa atau terus berusaha untuk menyelamatkan masa depan bakeri yang diwarisinya? Jangan lupa untuk tonton filem doh ini pada 16 September 2023 akan datang!
Terbaru Lebih lama