Cara Untuk Dapatkan Kulit Cantik, Sihat Dan Awet Muda Dengan Mudah Menggunakan Lumi 22

Mempunyai kulit yang cantik, sihat dan awet muda menjadi idaman semua orang tidak mengira jantina. Apabila kulit cantik dan sihat, keyakinan diri juga akan bertambah lebih lebih lagi kalau nampak muda dari usia sebenar! Betul tak? Tapi ada ke cara yang mudah untuk dapatkan kulit yang cantik, sihat dan awet muda dalam masa yang singkat tanpa perlu menghabiskan wang beribu ribu ringgit?

Jawapan kepada persoalan tersebut adalah ya, ada!

Untuk pengetahuan korang, terdapat satu produk supplement kecantikan yang boleh membantu merawat masalah kulit yang dihadapi oleh ramai orang diluar sana termasuklah aku sendiri. Produk tersebut dikenali dengan nama Lumi 22 Supreme Essence. 

Lumi 22 Supreme Essence

Lumi 22 Supreme Essence

Lumi 22 Supreme Essence adalah makanan tambahan dalam bentuk serbuk yang mengandungi anti oksida dan bahan lain yang canggih dari France, Switzerland dan Jepun dimana ianya boleh membantu merawat beberapa masalah berkaitan kulit seperti : 

  • Membantu mencerahkan kulit
  • Mengurangkan bintik hitam 
  • Mengatasi masalah tona kulit tidak sekata
  • Mengurangkan garis halus dan kedutan
  • Mengecilkan saiz pori 
  • Kulit lebih anjal
  • meningkatkan uminiti melalui SOD, Glutathione dan anti oksida yang lain

Kebaikan Lumi 22 Supreme Essence bukan hanya untuk kulit sahaja tetapi ianya juga membantu memulihkan kesihatan hati, mengurangkan masalah rambut gugur, kuku dan mata. Terdapat banyak lagi kebaikan yang boleh diperolehi dengan penggunaan Lumi 22 Supreme Essence. Korang boleh layari laman sesawang mereka di www.belltree.com.my untuk maklumat lanjut. 

Kenapa Lumi 22 Supreme Essence Sangat Berkesan Dan Hebat Dalam Menangani Masalah Kulit Dan Kesihatan Tubuh Badan?

Untuk mendapatkan kulit yang lebih anjal, awet muda dan glowing kita memerlukan produk yang mempunyai 4 fungsi  ini iaitu sel detoksifikasi, sel pemulihan, sel perlindungan dan sel peremajaan

Lumi 22 Supreme Essence

Lumi 22 Supreme Essence kaya dengan anti oksidan primer (contohnya SOD, Glutathoine) dan anti oksidan sekunder (contohnya vitamin dan mineral). Ianya juga mengandungi bahan bahan seperti apple stem cells, kolagen, L-Cysteine, Astaxanthin dan lain lain yang menjadikan Lumi 22 Supreme Essence lengkap dengan 4 fungsi yang dinyatakan tadi. 

Lumi 22 Supreme Essence

Lumi 22 Supreme Essence bukan hanya mempunyai fungsi yang lengkap untuk merawat kulit malah bahan bahan yang digunakan untuk produk ini juga sangat premium dan telah terbukti secara klinikal. Lumi 22 Supreme Essence mempunyai duo fungsi untuk kecerahan dan keanjalan kulit yang mampu memberikan 3x kebaikan kepada penggunanya. 

  • Triple Action Skin Firming (Keanjalan Kulit) 
    • Pelindung Kolagen - kandungan SOD dan anti oksidan dalam Lumi 22 Supreme Essence mambantu untuk menghalang kolagen dari terus merosot.
    • Meningkatkan Penghasilan Kolagen sebanyak 34% dalam masa 8 minggu sahaja. 
    • Penambahan Kolagen - keanjalan kulit meningkat sebanyak 19% dalam masa 28 hari  dengan adanya kandungan Hydrolised Marine Collagen dan Elastin Peptide.

  • Triple Action Skin Brightening (Kecerahan Kulit)
    • Skinax²™ - merupakan formula hebat dari France yang mengabungkan anti oksidan semulajadi dari French Melon dan French Champaign Grape Seed yang kaya dengan SOD, Polyphenols, coated Vitamin C dan Zink dimana ianya dapat membantu mencerahkan kulit sehingga 26%.
    • Cerepon-F - meningkatkan kecerahan kulit sebanyak 5%.
    • L-Cysteine - meningkatkan penghasilan glutathoine.
Satu produk yang sangat hebat kan? Dalam satu produk ada banyak kelebihan dan kebaikan yang pengguna boleh dapat. Bercakap tentang pengguna, Lumi 22 Supreme Essence telah digunakan oleh ramai orang dan terdapat beberapa testimoni yang telah dikongsikan oleh mereka untuk membuktikan bahawa produk ini berjaya merawat masalah kulit dalam waktu yang singkat.

Testimoni Lumi 22 Supreme Essence 30 Days Challenge

Testimoni pengguna lumi 22 Supreme Essence

Testimoni lumi  pengguna 22 Supreme Essence

Selepas melihat testimoni dari pengguna, aku rasa sangat teruja untuk mengunakan sendiri Lumi 22 Supreme Essence kerana ianya ternyata berhasil memperbaiki masalah kulit dan yang paling aku suka cara pengambilan Lumi 22 Supreme Essence sangat mudah. 

Seperti yang aku maklumkan, Lumi 22 Supreme Essence datang dalam bentuk serbuk. Selalunya produk yang datang dalam bentuk serbuk perlu dibancuh dengan air tetapi untuk produk ini kita hanya perlu letakkan serbuk dibawah lidah dan biarkan ianya cair dan meresap. Hanya dengan 1 sachet atau 2 sachet sehari insyaAllah kita akan dapat lihat perubahannya selepas beberapa minggu penggunaaan.

Korang berminat untuk mencuba Lumi 22 Supreme Essence? 

Kalau berminat, korang boleh berkunjung ke Farmasi Health Lane cawangan The Gardens Mall dan KLCC, Klinik Ozhean cawangan Bangsar atau Bukit Jalil, Prinzz Medical Clinic St Mary Residents KL dan Nexus Clinic KL. Korang juga boleh dapatkan Lumi 22 Supreme Essence secara online di laman web www.belltree.com.my.
Terbaru Lebih lama