Drama Jestina

Drama 40 episod yang akan ditayangkan menerusi Slot Tiara bertajuk Jestina akan disiarkan tidak lama lagi menggantikan drama sebelum ini Takdir Untuk Dhia. Drama Jestina diterajui oleh pelakon wanita yang dikenali ramai iaitu Intan Najuwa.


Selain Intan Najuwa, drama Jesnita turut dibintangi oleh Malek Mccrone, Yusuf Bahrin, Nasha aziz dan juga Fikry Ibrahim. Drama terbitan Zeel Production ini akan ditayangkan di Astro Prima pada hari Isnin hingga Jumaat jam 6:00 Petang bermula 7 November 2022.

Sinopsis Drama Jesnita

Drama Jesnita arahan Emi Suffian menceritakan tentang seorang wanita bernama Jesnita (Intan Najuwa) yang sanggup melakukan apa sahaja demi status sosial, wang dan juga kekayaan. Jestina berkahwin dengan Zaid (Malik Mccrone) seorang ahli perniagaan yang kaya tetapi hubungan mereka retak apabila Zaid mengalami kewangan. 

Demi wang dan harta, Jesnita beralih arah kepada lelaki lain bermana Rafael (Yusuf Bahrin) tetapidrama lain pula muncul apabila Jesnita perlu berhadapan dengan isteri pertama Rafael, Dayana (Nina Smith). 

Drama kehidupan Jesnita tidak berakhir disitu kerana dia juga perlu menghadapi masalah lain apabila ibu kepada zaid, Syafinaz (Nasha Aziz) bangkit untuk membalas dendam kepada Jesnita atas apa yang berlaku kepada anaknya.

Informasi Ringkas Tentang Drama Jesnita

Tajuk Drama : Jesnita
Saluran : Astro Prima
Tarikh Tayangan : Bermula 7 November 2022
Waktu Tayangan : Setiap Hari Isnin Hingga Jumaat, 6:00 Petang
Pengarah : Emi Suffian
Terbitan : Zeel Production
Pelakon : Intan Najuwa, Malik Mccrone, Yusuf Bahrin, Fikri Ibrahim, Nasha Aziz, Nina Smith, Hafidz Rosli, Rozita Che Wan, Zachery Franz, Aqil Taqee, Fatiya Latiff, Ezaidi Aziz, Ani Maiyuni, Puteri Dellyna, Lydiawati, Fendi Seman, Mak Jah, Natasha Azizan, Fiza Thomas, Syainie Aida, Syafnida Shuhaimi, Sheila Mambo, Adam Lee, Ainul Aishah, Amanda Amry dan ramai lagi.

Tonton Trailer Drama Jesnita

Terbaru Lebih lama