Sertai Peraduan Dashing dan Menangi Percutian 4 Hari 3 Malam di Manchester UK

Sertai Peraduan Dashing dan Menangi Percutian 4 Hari 3 Malam di Manchester UK | Entry kali ini khas untuk peminat tegar bola sepak terutama sekali penyokong Manchester City Football Club (MCFC) dan juga Machester United (MU). Sekarang ini sedang berlangsungnya satu peraduan menarik anjuran Dashing untuk korang semua sertai dan hadiah yang bakal dimenangi juga sangat sangat lumayan.

Hadiah Menarik untuk pemenang peraduan Let's Go Manchester anjuran Dashing


6 pemenang bertuah akan dibawa ke Manchester UK selama 4 hari 3 malam untuk menyaksikan perlawanan bola sepak secara live antara Manchester City Football Club dan Manchester United di stadium Etihad. Yang menariknya, Pemenang dapat menonton perlawanan ini ditempat duduk VIP
Bukan itu sahaja, mereka yang bertuah ini juga akan dibawa melawat Muzium Bola Sepak Kebangsaan (National Football Museum) dan stadium yang cukup terkenal seperti Old Trafford, Etihad dan juga Anfield. Selain itu, mereka juga berpeluang untuk beramah mesra dan mendapatkan autographs dari beberapa pemain lagenda Machester City Football Club (MCFC).

Pemenang bukan hanya dapat menikmati pengalaman berkaitan bola sepak sahaja, Dashing juga menyediakan Magical Mystery Tour untuk para pemenang dimana mereka akan dibawa ke lokasi lokasi menarik yang berkaitan dengan The Beatles. How cool is that?

Cara cara untuk menyertai Peraduan Let's Go Manchester anjuran Dashing

Beli mana mana produk dari Dashing atau Elite dalam satu resit untuk melayakkan korang menyertai Peraduan ini. Seterusnya ikut langkah langkah seperti yang tertera dibawah. Diingatkan kepada semua, Peraduan ini berlangsung sehingga 31 Januari 2018
Jadi, jangan lepaskan peluang korang untuk menyaksikan perlawanan bola sepak secara live di Manchester UK dan melawat tempat tempat menarik disana bersama Dashing, the leading male grooming brand in Malaysia! Korang boleh layari facebook dan laman web mereka di www.facebook.com/Dashing.MY dan www.dashing.com.my untuk mendapatkan maklumat lanjut berkaitan peraduan dan produk produk lain keluaran Dashing atau korang juga boleh hubungi mereka di talian 0380238311.
Terbaru Lebih lama