Tempah dan rasai keenakan Kuah Kacang dan Satay dari SATAY SLURPP

Tempah dan rasai keenakan Kuah Kacang dan Satay dari SATAY SLURPP | Korang suka makan Satay tak? Kalau korang pengemar satay memang kena sangatlah dengan entry yang aku nak share kali ini. Pernah dengar pasal Satay Slurpp tak? Aku rasa mesti tak pernah kan sebab Satay Slurpp ini baru sahaja ditubuhkan.



Pada aku Satay is normal. Semua orang pon boleh buat tapi apakah yang membuatkan satay menjadi lebih special dan sedap? semestinya Kuah itu sendiri kan. betul tak? Yes! ramai yang boleh buat tapi tak semua boleh buat kuah yang betul betul sedap dan memenuhi citarasa kita. Itulah yang dititik beratkan oleh Satay Slurpp. Kami menjaga kualiti kuah kacang yang disediakan dan berusaha sebaik mungkin untuk memberikan perkhidmatan yang tiptop kepada semua pelanggan.


Pada mulanya Satay Slurpp mengambil tapak di beberapa karvinal bagi memperkenalkan Satay kami. Walaupon ianya agak sukar dan mencabar tapi alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar dan sambutan yang diberikan oleh pelanggan pon cukup mengalakkan.


Ada beberapa pelanggan yang bertanyakan tentang lokasi kedai tetapi sadly Satay Slurpp belum mempunyai Kedai tetapi korang jangan risau sebab kami bersiap sedia untuk mengambil tempahan dan menghantarnya ke lokasi anda. Maklumat berkaitan tempahan kejap lagi aku citer ok. Sekarang nak share pasal  feedback customer tentang Satay Slurpp.


kami menerima pernah menerima tempahan daripada pelanggan yang ingin menjadikan Satay Slurpp sebagai salah satu juadah di Majlis Rumah Terbuka beliau sempena Hari Raya. Buat pertama kalinya Satay Slurpp menerima tempahan daripada individu yang belum pernah merasai kelazatan Satay SlurppJom kita tengok apa feedback customer ini.


Alhamdulillah sekali lagi kerana setakat ini Satay Slurpp mendapat sambutan dan tempahan yang diterima semakin hari semakin bertambah. Sekiranya korang berminat untuk membuat tempahan dengan Satay slurpp korang boleh refer maklumat yang aku share dekat bawah ini. Jangan fikir lama sangat yer! order jer confirm sedap. hehe.


WAKTU TEMPAHAN 
Kami buka kepada Majlis yang diadakan pada hari SABTU dan AHAD sahaja *buat masa sekarang

HARGA 
Satu cucuk satay (Ayam & Daging) : RM1.00 
Nasi Impit: Mengikut saiz dan kuantiti nasi impit yang ditempah

Diskaun 5% untuk tempahan melebihi 300pcs 

Untuk tempahan
Whatsapps "SS" ke +60189581234
Whatsapps "SS" ke +60189581234
Whatsapps "SS" ke +60189581234

Layari laman facebook dan instagram mereka untuk mendapatkan maklumat lanjut berkaitan dengan Satay Slurrp. Selamat mencuba.

Facebook 
Instagram
Email 
satayslurpp@gmail.com
Terbaru Lebih lama