NOKIA 3310 KEMBALI DENGAN DESIGN YANG BARU DAN PILIHAN WARNA YANG MENARIK

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua!

Nokia 3310 adalah antara phone yang paling awal aku gunakan dulu. Walaupon phone ini tidak segah smartphone yang ada dalam pasaran sekarang tapi ada beberapa kelebihan yang tersendiri contohnya ketahanan bateri yang sangat legend. haha.
Nokia 3310 new version
Credit to indianexpress.com
"The icon is back"
Nokia 3310 yang baru didatangkan dengan Dual Sim dan empat pilihan warna yang agak menarik iaitu warm red, warm yellow, dark blue dan grey.

Korang ingat lagi tak game Ular? Dulu kalau pakai Nokia 3310 memang main game ular jer 24 jam. Main la puas puas sampai kebas jari pon tak apa sebab bateri tak kong.haha.
Snake Game on New Nokia 3310
Credit to mashable.com
Game ular ini adalah antara game yang paling senang nak main dan kalau sekali korang main mesti addicted. Bila Nokia 3310 yang lama dah pupus semua orang rindu nak main balik game nih. Jadi, kepada budak budak 90an yang nak asah skill tuh kenalah beli Nokia 3310 yang baru nih.

Tapi lagi epik kalau dorang masukkan Space Impact sekali dalam phone Nokia 3310 yang baru ini. Game ular tuh memang la best tapi aku lebih suka main space impact. Kalau aku dah start main memang susah nak berhenti. Korang lebih suka yang mana? Snake atau Space Impact? ke bantumi? kihkih.

Spesifikasi Nokia 3310 baru
Battery Life
Max. talk time Up to 22.1 hours
Max. standby time Up to 25.3 days
Max. MP3 playback time Up to 51 hours
Display
Size and type 2.4” QVGA
Camera
Primary camera 2MP
Flash LED flash
Storage
Internal memory 16 MB4
MicroSD card slot Support for up to 32 GB, 
memory card sold separately  - Click here for more                                           Credit to www.nokia.com

   Credit to Nokia Mobile youtube channel
Terbaru Lebih lama