DAPATKAN XIAOMI REDMI 4A GOLD/ROSE GOLD DENGAN HARGA MAMPU MILIK DI LAZADA MALAYSIA SEKARANG!

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua!

Light goes a long way adalah tagline yang sesuai untuk Redmi 4A sebab smartphone nih tersangat lah ringan (131.5g) dan rupa bentuknya juga sangat menarik. Redmi 4A didatangkan dengan dua pilihan warna yang menjadi pilihan ramai iaitu gold dan rose gold


At first tuh aku tak percaya sangat yang smartphone ini ringan tapi bila dah pegang barulah "eh eh ringanlah". tetiba rasa teruja pulak masa tuh.haha! Terima kasih aku ucapkan kepada InvolveAsia, MI (Redmi 4A) dan Lazada kerana memberi peluang untuk aku rasakan sendiri kehebatan Redmi 4A ini.


Menghadiri Majlis Pelancaran Redmi 4A yang diadakan di Berjaya Times Suare Hotel membolehkah aku berkongsi serba sedikit tentang Redmi 4A dengan korang semua sebab aku dapat beberapa maklumat berkaitan dengan spesikasi dan kelebihan yang ada di smartphone ini yang mungkin tiada di smartphone yang lain.


Redmi 4A
  • Gold dan Rose Gold
  • 5" Display
  • 13 MP rear camera & 5MP front camera
  • Snapdragon 425 - Processor
  • Dual Sim
  • 2GB+16GB Flash
  • 3120mAH (typ) - Battery
Apa kelebihan Redmi 4A yang tiada di Smartphone yang lain?
Redmi 4A menggunakan MIUI8. Apa kelebihan MIUI8? ianya membolehkan korang menggunakan dua aplikasi dengan akaun yang berbeza. Katakanlah korang ini ada business online dan korang gunakan dua akaun whatsapp, satu untuk personal dan satu lagi untuk business. Agak messy dan menyusahkan kalau nak ke hulu ke hilir dengan dua smartphone kan tapi dengan Redmi 4A, korang tak perlu lagi 2 smartphone sebab korang boleh create dua akaun whatsapp dalam satu handphone. Menarik kan! Korang boleh memiliki smartphone dengan harga RM459 sahaja.

Dapatkan Redmi 4A di Lazada Malaysia sekarang!
Terbaru Lebih lama