Tonton Episod Penuh Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Di TV3 & iQIYI

Tonton Episod Penuh Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Di TV3 & iQIYI | Mana peminat Slot Samarinda? Nampaknya selepas Drama Takdir Yang Tertulis melabuhkan tirai, satu lagi drama akan ditayangkan untuk tontonan korang semua.

Tonton juga : Episod Penuh Drama Takdir Yang Tertulis

Drama terbaru untuk slot samarinda kali ini adalah Aku Yang Kau Gelar Isteri lakonan Adi Putra, Sharifah Sakinah, Nadia Brian dan Atiq Azman. Drama ini akan ditayangkan bermula 17 Februari 2021 setiap hari isnin hingga khamis jam 10 Malam.

Drama ini mengisahkan tentang cinta yang tidak dibalas. Watak Laila yang dibawakan oleh Sharifah Sakinah mencintai Eizlan (Adi Putra) tetapi malangnya cinta eizlan hanya untuk Raihani (Nadia Brian). Apabila Eizlan berkahwin dengan Raihani, Laila mula patah hati dan dari situlah drama ini menjadi lebih menarik! 

Kalau nak tahu apa jadi kenalah tengok korang. Tak sempat nak tengok dekat TV? Jangan risau sebab iQIYI sentiasa ada untuk membantu korang. hehe. Tengok je dekat iQIYI, lagi pun PERCUMA! 

Tonton Episod 1 hingga Akhir Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri


Drama : Aku Yang Kau Gelar Isteri
Tarikh Tayangan : Bermula 17 Februari 2021
Waktu Tayangan : Isnin hingga Khamis 1000 Malam 
Pengarah : Shuhaimi Lua
Terbitan : Tanah Beris Film Production 
Lakonan : Nadia Brian, Adi Putra, Zaki Azeman, Sharifah Sakinah, Baby Azreen, Aznah Hamid, Ummar Dzariff, Laura Olivia, Rosli Rahman Adam, Kuza, Atiq Azman, Lana Nodin & ramai lagi.
Terbaru Lebih lama