Jom Shopping Online Di PG Mall sempena PG Mall Countdown Sales!

Jom Shopping Online Di PG Mall sempena PG Mall Countdown Sales! | Nampaknya tahun 2020 akan melabuhkan tirai tidak lama lagi. Saya harap tahun 2021 akan memberikan sinar baru buat kita semua. Rutin malam tahun baru mesti akan keluar dengan keluarga atau kawan kawan untuk sambut tahun baru. betul tak?

Tahun 2020 lain sikit sebab tak boleh nak berkumpul ramai ramai di tempat awam. Jadi, malam tahun baru ini kita shopping dekat PG Mall la sebab dorang ada buat Countdown Sales secara besar besaran. Korang boleh beli barang dekat  PG Mall dengan harga serendah RM1! 

Apa itu PG Mall?

Untuk pengetahuan semua, PG Mall adalah platfrom e-dagang nombor 1 di Malaysia dan ianya telah ditubuhkan sejak dari tahun 2017 lagi. PG Mall juga merupakan satu satunya platfrom e-dagang tempatan di Malaysia

website shopping Online best

Fakta menarik tentang PG Mall adalah ianya merupakan salah satu platfrom e-dagang yang menjadi tumpuan rakyat Malaysia. Buktinya, PG Mall telah tersenarai dalam Top 3 e-commerce site di Malaysia. 

Korang boleh semak laporan lengkap di laman sesawang iprice insight.(https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/).

tempat shopping online best

Salah satu alasan kenapa ramai orang suka shopping dekat PG Mall adalah disebabkan oleh cara pembayaran yang sangat "flexible" dimana korang boleh bayar menggunakan e-wallet dan payment gateaway yang ada di Malaysia contohnya boost, grabpay, Touch n' Go ewallet dan banyak lagi.

website shopping online yang best

Apa Yang Menarik Dengan PG Mall Countdown Sales? 

Sekarang ini, jom kita tengok apa yang menarik dengan countdown sales di PG Mall. 

Website Shopping Online Best

PG Mall countdown sales telah pun berlangsung sejak 25 Disember 2020 yang lepas dan akan berakhir pada 1 Januari 2020.  Selain tawaran harga barang serendah RM1, korang juga boleh mendapatkan penghantaran percuma dengan berbelanja minimum RM30.

Website Shopping online yang best

Ada banyak barang yang korang boleh beli sempena Countdown Sales kali ini contohnya :
  • Produk Kosmetik
  • Barangan Sukan
  • Barang untuk bayi dan kanak kanak
  • Pakaian
  • Barang Dapur
  • Peralatan rumah & macam macam lagi.


Mungkin sekarang ini korang tengah keliru tak tahu nak beli apa dekat PG Mall kan? Tak apa sebab saya akan kongsikan 3 stor di PG Mall yang boleh korang shopping sekarang jugak!

Website Shopping Online Best

Untuk korang yang sedang mencari beg dengan harga yang berpatutan boleh dapatkah dekat Kedai Coleman OS. Beg yang dijual dekat kedai nih memang sangat sangat cantik. Kalau tak percaya cubalah tengok. 

https://pgmall.my/Coleman-OS | COUPON CODE : COLE10OFF


Website Shopping Online best PG Mall

Korang penggemar kopi dan teh? Kalau ya, maknanya korang kenalah singgah stor Aik Cheong untuk beli pelbagai jenis kopi yang ada macam latte, kopi O, white coffee dan banyak lagi.

https://pgmall.my/seller_store_product/AIK-CHEONG-COFFEE-ROASTER-SDN-BHD | COUPON CODE : CHEONG

Website shopping online yang best
Stor yang ini pula sesuai untuk korang sukakan aktiviti outdoor. Banyak barang barang untuk aktiviti luar yang sangat berkualiti. Tunggu apa lagi jom shopping sekarang sebab ada kod diskaun untuk semua sempena Countdown sales.

https://pgmall.my/Montbell-OS | COUPON CODE : MON10OFF

Bagi sesiapa sahaja yang belum mendaftarkan diri di aplikasi PG Mall, korang boleh ke Google Play Store, Apple Store atau Huawei App Gallery untuk muat turun sekarang sebab Countdown Sales akan berakhir pada I Januari 2021. 

Klik disini untuk mendaftar : Jom Shopping di PG Mall Sekarang!

Korang kena cepat nanti tak sempat nak "grab" barang barang best di PG Mall. 

Website : www.pgmall.my
Telegram : pgmallofficial001
#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #shopnow #shoponline #yes #yearendsale2020 #freeshipping
Terbaru Lebih lama