3 Individu ini mempunyai wajah seiras selebriti antarabangsa yang terkenal

3 Individu ini mempunyai wajah seiras selebriti antarabangsa terkenal | Bayangkan kalau korang ke luar negara dan terserempak dengan selebriti antarabangsa yang popular di tempat awam. Apa yang korang akan lakukan? terus serbu untuk dapatkan selfie atau perhatikan betul betul dulu baru terjah. 


Rasanya pilihan kedua adalah yang terbaik kan sebab takut nanti kalau terus terjah malu sendiri pulak sebab tersalah orang. Cuba bayangkan kalau korang pula ditempat orang yang diterjah. Katakanlah wajah korang seiras selebriti terkenal mesti jadi perhatian bila berada ditempat awam. betul tak? 

Apalah perasaan lima individu ini apabila wajah mereka dikatakan seiras dengan selebriti antarabangsa yang sangat dikenali di seluruh dunia. Siapakah individu tersebut? Jom kita tengok satu persatu.

Sofia Solares
Sofia Solares | Instagram : @sofisolars
Gianni Cavallo
Gianni Cavallo | Instagram : @gxanni
Janaina Naiaraa
Janaina Naiaraa | Instagram : @janaina_naiaraa
Ini adalah tiga individu yang aku maksudkan. Disebelah meraka letakkan gambar selebriti yang real. Sebenarnya ada banyak lagi individu lain yang wajahnya seiras dengan selebriti tetapi pada pendapat aku, mereka bertiga adalah antara yang paling seiras berbanding yang lain. Kalau tengok sekali imbas memang tak nampak perbezaan kan. Jumpa dekat luar rasanya memang akan tertukar. 

Celebrity photos are from :  Selena Gomez : Billboard Shawn Mendez : weheartit Camila Cabello : Stylecaster
Terbaru Lebih lama