Pelbagai tawaran menarik sempena 9.9 Online Shopping Day di Shopee Malaysia


Pelbagai tawaran menarik sempena 9.9 Online Shopping Day di Shopee Malaysia | 9.9 Online shopping day kembali lagi untuk tahun 2017. Kali ini mereka menyediakan tawaran yang lebih hebat dan menarik untuk korang semua. Ramai usahawan yang terlibat sama untuk mempromosikan produk menerusi kempen Jualan Harga Serendah Shopee.



Apa itu kempen Jualan Harga Serendah Shopee?

"Kami menawarkan ribuan produk dari 20 Kategori dan kami menjamin harga terendah di pasaran. Sekiranya anda menemui tawaran yang lebih rendah di platform lain, kami akan memulangkan perbezaan harga tersebut pada kadar 120%." - Ian Ho, Pengarah Urusan Serantau, Shopee

Wow! sangat menarik kan. Mereka betul betul memberikan komitmen yang tinggi bagi menjayakan kempen ini. Untuk pengetahuan korang, shopee menawarkan harga sehingga 90% lebih rendah daripada pelbagai jenama dan antaranya adalah Nestle, Watsons, Super, Unilever, ESH2U dan Seh Heng. Jom kita tengok apa yang menarik di kemuncak 9.9 Online Shopping Day.

Menarik di Kemuncak 9.9 Online Shopping Day

Ada tawaran menarik dengan potongan harga sehingga 60% sempena Merdeka tapi malangnya tawaran ini sudah pon berakhir sebab ianya hanya valid sehingga 31 Ogos sahaja tapi jangan risau sebab Bermula dari 9 sehingga 11 September 2017 shoopee menyediakan tawaran yang lebih hebat untuk korang.

  • Pada 9 - 11 September, kempen Best of 9.9 ( Pilihan Terbaik 9.9) akan berlangsung dimana Shopee akan menawarkan potongan harga sehingga 90% .
  • Pada 11 September sahaja, Upsized Shocking Sale (Shocking Sale Berganda) pula akan diperkenalkan dimana shopee menawarkan barang barang kegemaran korang dari pelbagai kategori dengan harga yang rendah.

Shopee buat sale habis habisan ini. Rugilah kalau tak gunakan waktu ini dengan sebaiknya. Kalau korang nak tahu, ada beberapa manfaat atau benefit lain yang sangat menarik untuk korang boleh dapat kalau shopping kat shopee. 

Antara manfaat lain yang boleh dinikmati oleh Pelanggan Shopee

Kentucky Fried Chicken (KFC)
  • Setiap pelanggan yang membuat pembelian dari 22 ogos sehingga 9 September akan menerima ketulan ayam KFC (KFC Nuggets) secara percuma dengan setiap penghantaran KFC.
  • Pada 9 September pula, KFC akan memberikan kombo 2 ketul ayam kepada setiap pengguna yang berdaftar ke - 9 pada tarih tersebut bagi meraikan ulang tahun Colonel Sanders.
Petronas
  • Pada 9 September, Petronas akan melancarkan Kad Hadiah edisi terhad (PETRONAS x Shopee) yang bernilai RM50. Korang boleh dapatkan kad Hadiah ini secara online dengan Harga RM45 sahaja.
  • Untuk yang membeli kad ini di cawangan Petronas (Harga Penuh RM50) akan dapat baucer Shopee RM5.      
Digi
  • Digi kini berada di Shopee. Jadi, Pengguna digi boleh dapatkan kad tambah nilai prabayar korang di Shopee sekarang.
20th Century Fox
  • Untuk korang yang membeli belah di Shopee dari 1 hingga 4 September boleh memenangi dua tiket tayangan perdana filem "Kingsman : The Golden Circle". 
B Infinite
  • Mereka memberi ganjaran hadiah bernilai 999 dan 9999 dalam bentuk mata B Infinite, ada 57000 mata ganjaran untuk dimenangi 
Tunggu apa lagi korang? Layari laman sesawang www.shopee.com.my sekarang! korang juga boleh ke www.shopee.com.my/99 untuk dapatkan maklumat lanjut berkaitan kempen awesome ini dan muat turun aplikasi shopee di Google Play atau App Store untuk mendapatkan maklumat terbaru dan terkini dari mereka.                                                                                     
Terbaru Lebih lama