Tupperware Berkualiti Tapi Harga Murah Tak Masuk Akal!

Tupperware Berkualiti Tapi Harga Murah Tak Masuk Akal! | Tak pernah terlintas pun dalam kepala ini nak berkongsi pasal tupperware harga murah dengan korang semua tapi kali ini tak boleh nak simpan sorang sorang dah.

kedai beli tupperware murah

Korang pernah dengar pasal laman sesawang mycookingstory tak? Sejujurnya saya tak pernah tahu pun tentang kewujudan website ini tapi baru baru ini www.mycookingstory.com menjadi perhatian ramai.

Kenapa Mycookingstory Jadi Perhatian Ramai?

Mycookingstory adalah satu website yang menjual pelbagai jenis barang dapur termasuklah tupperware yang saya nak kongsikan dengan korang semua dalam entry kali ini. 

Barangan yang dijual di website ini dibahagikan kepada empat (4) kategori supaya pengguna dapat mencari barang yang ingin dibeli dengan mudah. Kategori yang saya maksudkan adalah :
  • Food Preparation 
  • For Cooking
  • Baking & Serving
  • Food Storing
Sebagai contoh, kalau nak cari barang dapur seperti periuk atau kuali boleh ke bahagian "for cooking". Senang dan mudah! Tapi hari ini fokus kita adalah Tupperware. Jom kita teruskan ke topik utama. Panjang sangat mukaddimah.

Apa yang menarik dengan Tupperware di website Mycookingstory?

Baru baru ini saya tengok ramai yang share pasal sales tupperware murah  di facebook dan instagram sampai saya sendiri pun terjebak beli tupperware dengan harga RM28 sahaja. Yang menariknya, RM28 tuh bukan satu tupperware tapi sembilan!

beli tupperware harga murah

Sebelum beli, saya survey dulu harga sebji tupperware tuh berapa ringgit. Terkejutlah jugak bila tengok satu biji tupperware berjenama KIGI boleh mencecah RM30. 

Macam mana dorang boleh jual 9 tupperware dengan harga RM28 kan. Senang cerita, jangan fikir apa apa terus beli jer. Lagi pun murah kan.

Murah tapi kualiti ok ke?

Saya sendiri dah beli & barang tuh pun dah ada dekat tangan, Alhamdulillah dari segi kualiti memang sangat bagus. 

Kedai jual tupperware murah

Ingatkan tupperware nipis tapi ternyata firasat saya salah. Bila sentuh jer tupperware tuh terus rasa lega dan rasa happy sebab berbaloi beli tupperware. Macam mak mak kan beli tupperware pun rasa macam beli kereta.

Kalau korang masih rasa RM28 untuk sembilan tupperware tuh mahal aku tak nak marah pun sebab korang boleh dapat lagi murah kalau guna Discount Code.

Dekat bawah ini saya nak kongsikan semua discount code yang korang boleh gunakan untuk membeli apa apa barang yang korang nak di website mycookingstory. Masukkan salah satu discount code ini nanti korang akan dapat 10% discount!
  • MCSMIN
  • MCSMAWARDI
  • MCSAMIR
  • MCSMOKA
  • MCSSALLY
  • MCSBELLA
Setakat ini sahaja perkongsian saya berkenaan dengan tupperware berkualiti harga murah tak masuk akal! Jadi, kalau korang ada masa lebih bolehlah ke website mycookingstory tengok tengok barang keperluan dapur. 

Bila dah jumpa yang berkenan boleh terus beli dan jangan lupa masukkan discount code tuh kalau nak jimat lagi 10%. Apa pun selamat membeli belah untuk korang semua.

Terbaru Lebih lama