Food tasting dan open day Hanana Group Sdn Bhd untuk bakal pengantin

Food tasting dan open day Hanana Group Sdn Bhd untuk bakal pengantin | Aku ada berita baik untuk bakal pengantin diluar sana especially bagi mereka yang ingin mengadakan majlis perkahwinan mereka di putrajaya. Pada 12 Ogos akan datang, Hanana Group Sdn Bhd akan mengadakan food tasting day dan open day di Ambassador Putrajaya dimana korang semua berpeluang untuk mencuba hidangan lazat dan pada masa yang sama dapat melihat sendiri pakej pakej perkahwinan  yang disediakan oleh mereka !


Untuk kali ini, Hanana Group Sdn Bhd bawakan pakej perkahwinan dengan harga yang sangat berpatutan untuk bakal pengantin iaitu RM48000 (Ambassador Glamour Package) dan RM35000 (Ambassador Premium Package) di Ambassador Putrajaya.


Selain menyediakan pakej pakej perkahwinan, Hanana Group Sdn Bhd juga turut memperkenalkan dua lokasi perkahwinan yang baru iaitu Lugar De La Boda Garden Wedding @ Puchong dan Dewan Tan Sri Yusuf Hashim, MARDI.


Lugar De La Boda Garden Wedding @ Puchong

Lugar De La Boda Garden Wedding @ Puchong menarik perhatian aku kerana tempat ini mengenengahkan konsep perkahwinan dalam taman. Tempat ini dijangka akan mula beroperasi sekitar bulan Oktober tahun 2018 dan sekiranya korang membuat tempahan pada hari terbuka (Open Day) akan datang, korang berpeluang untuk mendapatkan diskaun sebanyak RM5000!


Jadi, sekiranya ada diantara korang berminat untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai pakej perkahwinan lengkap di Hanana Group, sila layari laman web rasmi Hanana Group dan ikuti mereka di Facebook dan Instagram sekarang seperti yang tertera dekat bawah ini yer! Thank you for dropping by! Jumpa korang lagi dalam entry/artikel akan datang.

Alamat 
Ambassador Putrajaya
Hanana Group Sdn Bhd
92, Jalan Perak, Persiaran Diplomatik
Persint 15, 62050 Putrajaya

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi
Farah
016 - 6700 457
Hanis
016 - 6700 752
Rezza
016 - 6700 473
Liana
016-4318 434

Website
www.hananagroup.com
Facebook
Terbaru Lebih lama