Nikmati Promosi hebat dan hadiah yang menarik sempena Ulang Tahun Shopee ke 2

Nikmati Promosi hebat dan Hadiah yang menarik sempena Ulang Tahun Shopee | Korang dah shopping dekat Shopee Malaysia ke belum? Kalau belum memang rugilah sebab harga yang ditawarkan untuk setiap produk yang dijual di website ini sangat berpatutan. Kalau tak percaya jom terjah www.shopee.com.my sekarang!

Kalau korang nak tahu, Shopee adalah platform eDagang yang terkemuka di Taiwan dan Asia Tenggara termasuklah Malaysia sendiri. 2017 adalah tahun yang mengujakan untuk Shopee Malaysia dengan peningkatan pengguna yang membeli belah secara atas talian. Ada banyak pencapaian yang boleh dibanggakan dan antaranya adalah aplikasi Shopee Malaysia sudah dimuat turun lebih dari 5 juta kali. wow! impressive.

Aku ada berita baik nak kongsi dengan korang semua selain pencapaian mereka yang cukup membanggakan ini. Tak lama lagi Shopee Malaysia akan menyambut ulang tahunnya yang kedua. Ada banyak promosi dan peraduan yang menawarkan hadiah yang awesome untuk pelanggan mereka.

Tawaran hebat untuk pelanggan Shopee Malaysia

Promosi Hari Lahir untuk semua

Bermula 1 hingga 12 Disember 2017 akan datang, pelanggan Shopee Malaysia akan dikejutkan dengan jualan  kilat Shocking Sales dengan harga serendah RM12 yang berlangsung selama 5 hari, Kemuncak Shopee Mall berganda, Tawaran Mega 12.12 dengan harga bermula RM12, baucar Beat the Clock bernilai lebih RM500,000 untuk dimenangi dan banyak lagi.


Rakan rasmi termasuk Maybank, CIMB, Public Bank, RHB, Ambank, Citibank, Petronas, Digi, Maxis, B Infinate, FPX and photobook akan menyertai sambutan ulang tahun kedua Shopee Malaysia dengan promosi eksklusif tersendiri untuk pelanggan shopee. Promosi kemuncak termasuklah baucar aksesori Digi yang bernilai RM50 terhad dijual dengan harga RM12 sahaja dan cabutan bertuah dari B Inifinate yang menawarkan 1212 points juga turut akan memeriahkan ulang tahun shopee kali ini.


Ada banyak hadiah menarik juga menanti pelanggan Shopee Malaysia termasuklah percutian untuk dua orang ke Honolulu, Hawai bernilai RM15,000 dan sebuah Iphone X bernilai RM5500 tajaan FPX. Untuk melayakkan diri dalam peraduan ini, korang hanya perlu berbelanja di Shopee Malaysia sekurang kurangnya RM100 bagi setiap transaksi menerusi pembayaran dalam talian FPX sepanjang bulan disember dan InsyaAllah hadiah ini bakal menjadi milik korang. hehe.


Undi dan Menang

Shopee juga adakan satu peraduan dimana korang hanya perlu undi video parodi influencers kegemaran korang dan hadiah RM500 boleh dimenangi! Sangat menarik mudah dan lumayan.


Tonton, pilih video parodi mana yang korang suka dan undi samada Mak Cik Roast-mah (Arwind Kumar), Kak Leha  Bunting (Faiz Dickie) atau Lizz Chloe. Aku dah buat undian tadi, semua video lawak lawak mesti korang tak tahu nak buat pilihan. Shopee tengah baik hati nak bagi RM500 ini, tunggu apa lagi? jom la join! 

Tonton semua video parodi di link ini https://shp.ee/a32nusf
Buat undian di link ini https://shp.ee/d9hev8q


Peraduan di Sosial Media

Tak cukup dengan itu, Shopee Malaysia juga mengadakan peraduan di Sosial Media untuk memeriahkan lagi ulang tahun Shopee yang kedua ini. Peraduan di sosial media yang sedang berlangsung sekarang ini adalah peraduan bingkai gambar facebook hari lahir. Ipad Mini 4 yang bernilai RM1899 dan 500,000 Shopee Coin adalah hadiah yang bakal dimenangi oleh mereka yang menyertai peraduan ini. 
Selain itu, Shopee turut menawarkan hadiah mingguan wang tunai bernilai RM500 untuk pemenang pertandingan Snap & Win dari 21 November hingga 22 Disember 2017. Pengguna boleh mengambil dan berkongsi gambar dari pembelian yang dilakukan di Shopee di Instagram mereka dan seorang pemenang bertuah akan dipilih setiap minggu. Tunggu apa lagi? Jom Shopping di Shopee Malaysia dan sertai peraduan menarik ini untuk memenangi hadiah hadiah awesome yang ditawarkan sempena ulang tahun mereka yang kedua! www.shopee.com.my
Terbaru Lebih lama