Burger Bakar Kaw kaw Seksyen 2 Wangsa Maju

Salam Ramadhan kepada semua yer. harini aku nak citer cikit pasal Burger Bakar Kaw Kaw yang terletak di Wangsa Maju. Nak dijadikan cerita dongeng, last week aku ke wangsa maju sebab nak buat payment untuk ******..semangat betul aku. sampai ke Wangsa Maju aku pergi semata mata untuk buat payment.. ada tempat yang dekat pon macam tak guna jer..opss! sebabnya? dua kali aku catwalk ke outlet ****** yang kononnya dekat tuh untuk buat payment tapi jawapan  yang selalu aku dapat" SYSTEM DOWN"..dua tiga kali system down jer..bila nak "UP" pon aku tatau lah.

berbalik ke Burger Bakar Kaw Kaw.. aku ke Wangsa Maju dengan member Opis.. dalam perjalanan yang penuh pancaroba tuh.. die ada citer pasal ke"femes"an burger bakar nih..so, aku dengan bernafsunya pon mula menunjukkan minat yang mendalam untuk membelinya.."Lucky we come early..if not, we need to line up  to buy the burger" katanya..


Ok! macam yang kawan aku cakaplah..nasib baik kitorang datang awal..kalau tak kene line up panjang panjang..lagipon time aku pergi nih kan bulan puasa..thats why orang tak ramai sangat ( kot ).



Pelbagai jenis pilihan dengan Harga yang berpatutan..

tengok menu pon sudah! pilih pon sudah! dan sekarang time untuk order,,on that day, aku order Double Chicken! after dah order, dorang akan kasi nombor..


kitorang dapat no.25, nak ke tak nak? erm..no.25?lambat lagi nih..tapi kalau tengok sekeliling macam tak ramai jer..takpelah..amek je..pastuh kitorang bayar..dan dengan itu..tunggulah kami disitu demi burger bakar..*ayat macam keling ! 


haa! inilah burgernya! maaflah..aku sempat captured nih jer..hehe..kalau korang nak makan burger bakar..jangan lupe ke Wangsa Maju! ..Kaw Kaw punyer!..selamat mencuba!

Terbaru Lebih lama