Domino's Pizza antara yang best pernah aku makan

Korang tahu tak Domino's Pizza nih bermula dengan hanya satu kedai yang dipanggil " DomiNick's" yang dibeli oleh Tom dan James Monaghan dengan harga $500 pada tahun 1960 dan beberapa tahun selepas tuh "DomiNick's" ditukarkan ke " Domino's Pizza". Di Malaysia, Domino's Pizza nih dilancarkan secara rasmi oleh Tom Monaghan, pengasas Domino's Pizza Inc, pada September 1997. sumber : www.dominos.com.my

Domino's Pizza antara yang best pernah aku makan | itulah dia, beberapa fakta yang aku jumpe berkenaan dengan Domino's Pizza. kalau dulu,  bile terserempak dengan Outlet Domino's Pizza nih aku buat tatau je tapi sekarang asyik termimpi mimpi pulak.aisyehh.acano tuh? kuat betul penangan Domino nih. bila aku makan Pizza kat Domino. aku tak akan rasa muak dan yang pasti Domino's pizza sangat mengiurkan.eh!

Aloha Chicken ( Cheese Burst ) * tak sure betul ke tak.haha.
Abaikan cara aku snap gambar pizza nih. kualiti gambar dah bagus tapi angle pulak yang tak kene kan,biasalah, aku tade bakat dalam bidang photography nih.ahaks. selain dari pizza nih. aku suka mushroom soup..sebelum nih kalau dengar mushroom je..yakkss..memang aku tak akan sentuh punyer la. tapi once aku cube Mushroom Soup kat Domino..walaweh..sedap la pulak..


Percaya atau tidak, ini baru kali kedua aku ke Domino's Pizza *baru dua kali ke?? sedihnya kau arep..ya.ya.ya.aku tahu!!. aku nih baru nak berjinak jinak dengan Domino ok.. yang pasti lepas nih kalau nak makan Pizza ..aku akan ke Domino. yum yum. Thanks to my friend sebab mendorong aku untuk mencuba kelazatan Domino.hehe. 


selain dari Mushroom Soup..Twisty Bread pon boleh tahan jugak..huhu..by the way, entry pasal Domino's Pizza nih sepatutnya di update pada awal awal bulan lagi tapi disebabkan gambar gambar yang aku snap  nih tade dengan aku, terpaksalah tangguh sekejap..tangguh punye tangguh sampailah ke arini baru boleh update. *tetiber lapar Pizza..sape nak belanje?eh..
Terbaru Lebih lama