Nikmati Promosi Menu Spin and Savour dan Tacos di Tony Romas

Nikmati Promosi Menu Spin and Savour dan Tacos di Tony Romas | sejujurnya aku tak pernah pon jejakkan kaki ke Tony Roma's. Teringin juga makan dekat sini sebab mereka memang popular dengan makanan barat macam steak dan tulang rusuk. Sekarang ini  Tony Roma's memperkenalkan menu baru  yang cukup menarik iaitu "Spin and Savour" dan "Tacos". Jadi, aku ambil peluang ini untuk mencuba menu menu baru mereka. 


Spin and Savour menyajikan 3 menu pilihan yang menarik

Bagi penggemar "skewer", Spin and Savour adalah pilihan yang tepat untuk korang kerana Tony Roma's menyediakan 3 menu dengan konsep tersebut iaitu Lamb Skewer - RM48*, Chicken Skewer - RM35* dan Beef Skewer - RM42* yang didatangkan dengan tiga pilihan "side dishes" seperti Pasta, Tortilla Wrap and Fries dan juga Rice and Brocolli.

Beef Skewer with Pasta

Chicken Skewer with Rice and Brocolli

Lamb Skewer with Tortilla Wrap and Fries

Menangi voucher makanan dengan Spin and Savour Board

Apa yang menarik sepanjang promosi ini berlangsung adalah Spin and Savour Board dimana pelanggan diberikan peluang untuk "spin" board tersebut dan berpeluang untuk memenangi voucher makanan y seperti complimentary bountiful beef ribs with any ribs and steak purchase, complimentary romarita dan lain lain lagi. Korang boleh tengok Board dekat bawah ini.



Hidangan Tacos di Tony Roma's ringkas dan mengenyangkan

Selain Spin and Savour, Tony Roma's juga memperkenalkan menu baru yang berasaskan tacos. Terdapat tiga jenis tacos yang dihidangkan iaitu Lamb Tacos - RM21*, Shrimp Tacos - RM23* dan Beef Tacos - RM19* yang juga didatangkan tiga "side dishes" yang berbeza seperti Potatoes Croquette,Nachos with Picante Salsa atau Crispy Onion Rings.

Beef Tacos with Crispy Onion Ring 

Lamb Tacos with Potatoes Croquette 

Shrimp Tacos with Nachos and Picante Salsa 

Minuman yang menyegarkan seperti Pina Strawberry Swirl (RM19.72*), Pina Mango Swirl (RM19.72*), Pineapple & Grape Blast (RM18.77*), Cranberry Mojito (RM18.77*) dan Mint and Fruit Dream (RM18.77*) turut diperkenalkan dalam promosi kali ini. 


Tunggu apa lagi korang. Jom ke Tony Roma's sekarang takut nanti tak sempat nak rasa hidangan yang sedap sedap ini sebab promosi untuk Spin and Savour dan Tacos diadakan sehingga 11 September 2018 sahaja

Laman Sesawang
tonyromas.com

Facebook 
www.facebook.com/TRMALAYSIA/

Instagram 
www.instagram.com/trmalaysia/
Terbaru Lebih lama