Beli barangan runcit secara online di Potboy Groceries

Beli barangan runcit secara online di Potboy Groceries | Untuk entry pada kali ini aku nak berkongsi dengan korang semua tentang satu laman sesawang yang boleh digunakan untuk membeli barangan runcit secara online dengan mudah iaitu www.potboy.com.my!


3 sebab kenapa korang perlu membeli barangan runcit di Potboy Groceries

Free Delivery

Yes! Potboy Groceries menawarkan penghantaran percuma kepada pelanggan yang menggunakan perkhidmatan mereka tetapi korang perlu check terlebih dahulu samada servis penghantaran percuma ini  meliputi kawasan tempat tinggal korang atau pon tidak. Kod kawasan boleh disemak mengunakan link yang aku sertakan ini yer. potboy.com.my/free-delivery

Tiada minimum order

Menariknya juga tentang Potboy Groceries ini, mereka tidak meletakkan syarat minimum order untuk barangan yang dibeli. Kalau nak beli sos cili 2 botol pon Potboy Groceries tetap akan hantar sampai ke pintu rumah korang. best kan!

Potboy Treasure Box

The awesome part about Potboy Groceries adalah treasure box dimana korang boleh main games yang disediakan dan korang akan dapat gold! Gold ini boleh disimpan dan digunakan untuk menyertai beberapa contest/giveway yang dianjurkan oleh Potboy Groceries. Banyak hadiah menarik yang korang boleh menang tau contohnya Smartphone, Jam, PS4 dan lain lain. Aku kalau bosan mesti akan main games dekat apps Potboy Groceries di phone aku. Sekarang ini dah ada dalam 3416 gold! Korang boleh download apps Potboy Groceries dekat  Play Store sekarang  kalau nak try.

Online to Offline Groceries Sales menawarkan harga barangan runcit yang murah dan berkualiti

Baru baru ini aku sempat ke Jaya One yang terletak di Petaling Jaya untuk online to offline groceries sales yang dianjurkan oleh Potboy Groceries bersama Fave. Karnival ini sesuai untuk mereka yang ingin mendapatkan barangan runcit dengan harga yang cukup murah dan berkualiti. Sejujurnya aku berkejut juga bila tengok tawaran harga barang barang yang dijual di Karnival ini. Mana taknya! diskaun sehingga 75% kot!

credit photo : www.bebelancikmin.com
Bukan itu sahaja, Potboy Groceries juga menyediakan aktiviti menarik seperti Wo(Men) VS Food Challenge - Coolest Drink in TownWo(Men) VS Food Challenge - Hottest Rice in Town, dan juga Wo(Men) VS Food Challenge - Hottest Noodles in Town dimana individu yang berjaya dalam cabaran ini dapat membawa pulang wang tunai sebanyak RM1111.

Selain itu, Potboy Groceries membuka beberapa booth untuk mempamerkan produk produk yang ada dijual di laman sesawang mereka dan pada masa yang sama pelanggan boleh mencuba sendiri produk tersebut sebelum membuat pembelian. Antara produk yang ada di karnival ini adalah Herseys, Homesoy, 100plus, Milo, Maggi, Mamy Poko, Dettol, Pokka, Red Chef dan lain lain lagi.


Oh yer! Bercakap tentang pembelian, Potboy Groceries bekerjasama dengan Fave untuk karnival online to offline groceries sale kali ini bagi memudahkan  pelanggan membuat bayaran untuk barangan yang dibeli. Membuat bayaran secara atas talian seperti yang diperkenalkan oleh Fave ini semestinya akan memberikan pengalaman yang berbeza untuk korang sebab ianya lebih cepat, mudah dan selamat.


Aku juga tidak melepaskan peluang untuk grab beberapa produk yang ada di karnival ini untuk stock up barang dapur di rumah. Untuk korang yang tak berpeluang menghadiri Karnival ini, jangan risau sebab korang masih lagi boleh membuat pembelian secara online www.potboy.com.my. Jangan lupa untuk follow laman sosial mereka di Instagram dan juga facebook untuk dapatkan maklumat lanjut tentang perkhidmatan mereka. Mana tahu in future nanti Karnival seperti ini akan diadakan lagi, bolehlah korang terjah dan shopping habis habisan.

Website
potboy.com.my
Facebook
www.facebook.com/potboygroceries
Instagram
www.instagram.com/potboy_groceries
Email
info@potboy.com.my
Tel
+60138680425
Terbaru Lebih lama