Melegakan stress dan meningkatkan tenaga zahir & batin dengan Navix

Melegakan stress dan tingkatkan tenaga zahir & batin dengan Navix | Bercakap tentang stress ini memang tak akan habis. Bila stress apa korang akan buat? Shopping? makan? ermm, selalunya macam itulah. Tapi boleh ke hilang stress tuh kalau pergi shopping atau makan? Mungkin untuk jangka masa pendek bolehlah. Mana taknya, bila dah settle shopping duit habis, bila dah habis makan berat badan naik pulak. Tak pasal pasal stress datang balik. haha.

Stress Pembunuh nombor satu Dunia? 

Betul ke? Jawapannya Ya! Stress memang membunuh sebab bila kita stress, ianya akan mendatangkan kesan yang sangat teruk untuk jangkamasa yang panjang. Antara kesan jangkamasa panjang yang dibawa oleh stress adalah serangan jantung, stroke, masalah ingatan dan fokus, obesiti, alzheimer, masalah pencernaan, kerosakan saraf dan bermacam macam lagi. Takut pulak kan! Jangan biarkan stress mengawal fizikal dan mental kita! Gunakan Navix sekarang untuk membantu melegakan stress.
Dato' Hjh Jahlilawati Abu Bakar bersama produk sulungnya, Navix

Navix membantu melegakan Stress dan meningkatkan tenaga zahir & batin 

Apa itu Navix? Untuk pengetahuan semua Navix adalah makanan kesihatan tambahan yang dapat membantu melegakan stress yang dihadapi. Ianya diformulasi dengan menggunakan bahan bahan semulajadi. Ada tiga bahan utama yang digabungkan bersama dalam produk ini untuk mendapatkan hasil yang memuaskan.

Tiga bahan utama Navix

Tiga bahan utama yang dimaksudkan adalah Kunyit hitam, Ashwaganda dan Maca. Ketiga tiga bahan ini mempunyai khasiatnya yang tersendiri. Jom kita mulakan dengan kunyit hitam.

Kunyit Hitam

Sedikit informasi mengenai kunyit. Ada tiga jenis kunyit iaitu kunyit kuning, putih dan hitam. Kunyit hitam atau dalam nama saintifiknya Cucurmia Caesia mengandungi curcumin dimana ianya dapat memberi manfaat yang sangat bagus untuk kesihatan tubuh badan. Kunyit hitam bersifat anti inflamatori dan tinggi anti oksida. Ia dapat membantu:
  • Memperbaiki aliran darah
  • Melindungi sistem reproduksi lelaki dari jangkitan kuman, keradangan dan toksin
  • rawatan mati pucuk
  • Memperbaiki kualiti sperma

Ashwaganda

Ashwaganda adalah sejenis herba yang digunakan sebagai rawatan alternatif Ayurveda sejak dari dulu lagi. kalau tak salah dah lebih dari 3000 tahun. Apa manfaat yang boleh didapati dari Ashwaganda sehingga penggunaannya digunakan selama 3000 tahun? Antara kebaikan Ashwaganda adalah:
  • melegakan stress dan kebimbangan 
  • Membantu membekalkan dan mengekalkan tenaga
  • Membantu memperbaiki sistem pertahanan badan
  • Memperbaiki fungsi seksual, kemahuan, tenaga dan kesuburan

Maca

Maca adalah tumbuhan yang didatangkan dari Peru. Ianya digunakan/diamalkan sejak dari 2000 tahun dulu lagi. Akar maca mempunyai nutrisi yang dapat merangsang tenaga, stamina dan kesuburan tubuh badan. Selain itu, maca juga dapat:
  • Membantu memelihara kulit dari bahaya sinaran UV
  • Membantu memperbiki ingatan dan fokus dalam pembelajaran
  • Memperbaiki fungsi seksual, kemahuan, tenaga dan kesuburan  
Banyak betul manfaat yang boleh didapati dalam setiap bahan yang digunakan dalam produk ini tapi apa yang penting adalah produk ini dapat membantu korang melegakan stress, meningkatkan tenaga dan juga dia tinggi anti oksida. korang boleh klik link ini www.djmoment.com/navix untuk mendapatkan maklumat lanjut berkaitan produk premium ini. korang juga boleh baca beberapa testimoni pelanggan di link yang aku share tuh. hehe

Harga dan cara penggunaan Navix

Harga untuk satu kotak Navix adalah RM298 (Harga PROMO RM248) dan dalam setiap kotak mengandungi 15 sachet. Ianya adalah untuk kegunaan selama satu bulan (Ambil 1 sachet selang satu hari). Cara untuk makan supplement ini sangat mudah. Korang hanya perlu koyakkan sachet tersebut dan ianya boleh dimakan terus tanpa perlu dibancuh dengan air. 

Pengasas Produk Navix

Pengasas untuk produk Navix adalah Dato' Hjh Jahlilawati Abu Bakar atau dikenali dengan Dato' Jah yang juga merupakan  Founder/President Bisnesjaya Group dan Beliau juga seorang Triple Multijutawan yang berjaya. Korang boleh layari www.djmoment.com/founder untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang kejayaan yang dikecapi oleh  Dato' Jah.
Untuk pengetahuan semua, Dato' Jah telah melahirkan lebih dari 10 orang jutawan dan ribuan usahawan berpendapatan 4-6 angka sebulan. Korang nak berjaya macam Dato' Jah? Sertai Program Usahawan Berjaya yang diadakan setiap hari sabtu jam 3petang di BisnesJaya Academy sekarang. Kemasukan adalah percuma. Korang juga boleh menjadi agen, stokis atau premium stokis untuk produk Navix. Caranya? layari www.djmoment.com sekarang.
BisnesJaya Academy
51-2, Jalan BK 5A/2
Bandar Kinrara 5
47180 Puchong
Selangor
01115141369
Terbaru Lebih lama