Hilangkan masalah bau badan dengan Dashing Anytime EDT

Mempunyai masalah bau badan sebenarnya boleh membuatkan kita "insecure" atau dalam erti kata lain hilang keyakinan diri untuk berhadapan dengan orang ramai. First impression seseorang terhadap kita juga akan  terjejas kalau ada masalah bau badan. walau pun kita ada sense of fashion yang trendy dan gaya rambut yang sangat stylo tetapi when it comes to bau badan yang teruk orang akan jauhkan diri dari kita and of course we don't want it to happen right?

Macam aku sendiri, setiap kali nak keluar rumah mesti kena pakai perfume. Nak pergi beli goreng pisang kedai acik sebelah rumah pon still pakai jugak sebab mana tahu kan masa tuh terserempak dengan jodoh ke.haha. Keluar beli barang untuk beberapa minit tak menjadi masalah tapi kalau keluar pergi kerja macam mana pulak? duduk kat luar 9 hingga 10 jam sehari kau rasa tak berbau ke badan? kalau ada yang cakap tak mesti korang suntik minyak wangi dalam saluran darah kan sebab tuh tak berbau. sorry guys ter "emosi" kejap.

Aku bukan apa, bila terlalu lama sangat ada dekat luar, bau badan tetap akan datang even korang dah pakai minyak wangi sebelum keluar pergi kerja. Jadi nak tak nak kenalah prepare minyak wangi dalam beg tapi masalahnya satu botol minyak wangi tuh gedabak sangat size dia nak nak lagi kalau jenis yang guna minyak wangi branded harga kepuk kepuk tuh, ya ampun berat tau nak angkut ke sana ke sini. Jadi, aku dengan rasa terujanya nak perkenalkan korang dengan minyak wangi terbaru keluaran Dashing yang meletop ini iaitu Dashing anytime EDT *tepuk tangan sikit korang.

DASHING ANYTIME EDT


Perfume keluaran Dashing untuk kali ini sangat menarik sebab ianya didatangkan dalam size yang lebih kecil. To be honest, aku tak pernah guna wangian dashing sebelum ini sebab tuhlah teruja sikit nak share pasal EDT bersaiz poket ini dengan korang semua. 

Kenapa korang perlu beli dan gunakan Dashing Anytime EDT? Sebab yang paling utama adalah saiz. Macam aku bebel awal awal tadilah, kalau nak angkut perfume ke hulur ke hilir memang menyusahkan kalau saiz botol perfume tuh gedabak/besar tapi tidak dengan Dashing Anytime EDT ini. Saiz botolnya sangat compact dan senang untuk diletakkan di dalam poket seluar dan baju korang. Keduanya, bau perfume ini sangat best. kalau korang nak tahu, Dashing keluarkan empat jenis wangian untuk korang semua pilih. Jom kita tengok satu persatu.


ANYTIME EDT DIDATANGKAN DENGAN 4 JENIS WANGIAN YANG BERBEZA

Dashing mengeluarkan empat jenis wangian yang berbeza untuk anytime EDT iaitu Ultimate KickCoolHattrick dan Active.

ULTIMATE KICK - BLACK

Dirumus dari citrus lemonbuah pelagavanillaharuman kayuan dan rempah. Satu kombinasi yang sangat menarik. Aku dah try pakai yang ini, bau dia memang wangi. Bau yang paling ketara dalam Ultimate Kick ini adalah bau lemon dan haruman kayuan. Korang yang sukakan bau yang agak "strong", Ultimate Kick is the one.

The Ultimate Kick features summer-like active fragrance featuring a concoction of lemon, ehanced with the freshness of cardamom supported by vanilla and a musky base.

COOL - DARK BLUE

Wangian "cool" ini adalah kombinasi dari bergamot dan galbanum dan dilapisi dengan haruman amber dan kasturi. Aku tak pasti macam mana bau haruman amber tapi apa yang boleh aku share dengan korang, haruman kasturi tuh memang ada tapi bau dia tak sewangi ultimate kick, active dan Hattrick. Ini adalah pendapat akulah. Korang boleh jer try dulu mana tahu kena dengan taste korang kan.

This masculine fragrance defines your identity and magneties. A cool fresh scent topped with a captivating blend or bergamot and galbanum whilst accented with powdery amber and musk as a base note. This scent is designed to exude the cool masculine charm within you.

HATTRICK - LIGHT BLUE

Hattrick is my second favorite out of all. Wangian hattrick ini adalah gabungan citrus epal, aroma bunga dan sedikit haruman amber. Kalau nak compare dengan ultimate kick dan cool memang jauh beza sebab hattrick ini bau dia lebih lembut.

A winning strike for every Dashing man. Hattrick's enigmatic fragrance ignites one's love for winning goals. Hattrick exudes uniqe combination of apple and citrusy freshness, infused with floral notes and a hint of amber

ACTIVE - GREEN 

Ini wangian yang paling aku suka sebab bau dia sangat menyegarkan dan suprisingly bau dia tahan lama. Aku pakai dari pagi sampailah petang, bau dia masih ada. Yang bestnya walau pon bersaiz kecil ianya mampu bertahan selama sebulan dengan semburan sebanyak 250 kali.

Dedicated to the rugged men on the go who are passionate about life in the outdoors. Be confident and active with its incredible masculine fragrance. Topped with modern Fougere nuances combined with a bright citrus top note, lavender, muguet heart and a novel amber background. This scent is bound to keep you active on your toes.

Menarik tapi macam mana pulak dari segi harga? Jangan risau sebab harga untuk setiap satu Dashing Anytime EDT yang aku kongsikan dengan korang dalam blogpost kali ini sangat berpatutan. Korang boleh dapatkannya di pasaraya utama, pasaraya hyper dan farmasi di seluruh Malaysia dengan hanya RM7.00 sahaja. Selamat mencuba!

SMELL GREAT ANYTIME ANYWHERE
Terbaru Lebih lama