Personalized Gifts untuk mereka yang tersayang | Printcious

Personalized Gifts untuk mereka yang tersayang | Printcious | Printcious.com - Previous gift from your heart adalah website dimana korang boleh dapatkan hadiah untuk mereka yang tersayang. Selalunya memang pening memikirkan hadiah apa yang sesuai untuk seseorang, be it for friends, siblings, parents or  girl/boyfriend kan. Dengan adanya Printcious ini korang tak perlu pening lagi sebab mereka menyediakan perkhidmatan pencetakan yang sangat awesome.


Ini adalah dilemma bila nak beli hadiah yang selalu ada dalam fikiran aku "kalau aku beli ini, nanti dia suka ke tak?". Selalunya macam tuhlah and at the end of the day, aku beli jer sebab barang tuh aku suka dan hopefully the person yang akan dapat hadiah ini nanti akan suka. haha.




No more dilemma sebab printcious boleh tolong korang dapatkan hadiah yang sesuai untuk sesiapa sahaja yang korang nak beli. Menariknya website ini korang boleh design sendiri hadiah dimana ianya akan membuatkan hadiah tuh lebih personal dan sentimental.

Design hadiah untuk mereka yang tersayang



Create your own gifts HERE

Ada banyak hadiah yang boleh korang customize di website ini termasuklah baju, bantal,mug, cushion dan lain lain lagi. 

Dekat atas ini adalah antara hadiah hadiah yang boleh dibeli. Contoh kalau korang decide nak beli baju, just klik pada baju tuh dan korang letaklah design macam mana yang korang nak untuk baju tuh. 
contoh contoh design baju
Best kan! Hadiah macam ini rasanya akan lagi dihargai sebab ianya personalized kan. Tak boleh dapat dekat mana mana sebab kita yang design sendiri tapi kadang kadang tuh kalau banyak sangat pilihan mesti rambang mata  nak pilih yang mana satu kan. Once again, korang tak perlu risau sebab printcious akan membantu korang dalam memberi idea yang bernas untuk memilih hadiah yang bersesuaian dengan majlis.
Kalau nak beli hadiah untuk wedding atau birthday, korang boleh terus ke website Printcious untuk beli hadiah yang sesuai. Tak perlu pening pening fikir nak beli hadiah kat mana. Beli jer dekat website ini sebab korang tak perlu bazirkan masa kat luar untuk pergi beli hadiah lepas tuh nak hadap jem lagi. betul tak?

Returns and Refund

Apa yang jadi kalau barang barang yang korang beli dekat website ini rosak? Contohnya kalau mug pecah ke atau ada barang yang korang order tapi tak dapat? Jangan risau sebab Printcious akan refund balik atau gantikan barang korang yang rosak sekiranya barang tersebut rosak semasa penghantaran dibuat. Untuk tahu dengan lebih details berkaitan dengan polisi ini korang boleh klik ini Returns and Refund

Tunggu apa lagi guys! Jom dapatkan personalized gift korang sekarang. 
Printcious.comPrevious gift from your heart
Terbaru Lebih lama