Dapatkan koleksi pakaian muslimah yang trendy dengan harga yang berpatutan hanya di LANAFIRA

Dapatkan koleksi pakaian muslimah yang trendy dengan harga yang berpatutan hanya di LANAFIRA | Entry kali ini berkisarkan tentang fesyen wanita dimana aku nak berkongsi dengan korang semua mengenai satu butik online yang menjual pakaian muslimah iaitu www.lanafira.com. Koleksi yang dikeluarkan oleh mereka sangat cantik, berkualitimenarik, trendy dan harga yang ditawarkan juga sangat berpatutan.

Antara koleksi butik online LANAFIRA yang menarik perhatian 

Ada beberapa koleksi yang disediakan oleh LANAFIRA yang menarik perhatian dan antaranya adalah kebaya (Alana), long dress (Mellisa, Myra, Pucci, Sara) dan Modern peplum (Sofea). 


Kebaya (Alana) - kebaya Alana ini didatangkan dengan cutting yang trendy dan modern, menggunakan konsep mermaid di bahagian bawah kain, mempunyai dua tona warna yang berbeza tetapi masih mengekalkan rekaan tradisional. Ianya sangat cantik dan sesuai dipakai untuk menghadiri pelbagai jenis majlis.
Long Dress - Ada empat jenis long dress untuk dipilih dan semuanya sangat menarik perhatian terutama sekali, Mellisa Long Dress sebab design untuk dress ini sangat elegen dan classy. Dusty pink dan Mint Green adalah antara tona warna  yang digunakan untuk Mellisa Long Dress.

Ianya sesuai dipadankan dengan selendang sutera dan clutch yang simple. Rekaan long dress yang lain (Pucci, Sara dan Myra) sangat berbeza dengan Melissa terutama sekali pilihan warna yang digunakan. Korang boleh ke laman sesawang LANAFIRA untuk tengok dengan lebih details.

Modern Peplum - Sehingga hari ini, Peplum menjadi pilihan ramai gadis dan wanita diluar sana untuk dipakai sebab ianya sangat simple dan cantik. LANAFIRA sememangnya memahami kehendak pelanggan mereka dengan pengeluarkan Modern peplum yang mempunyai rekaan terkini dan si pemakai modern peplum dari LANAFIRA ini pastinya akan merasa lebih bergaya dan selasa untuk ke mana mana sahaja.

Bergaya dengan pakaian muslimah dari LANAFIRA dengan harga mampu milik

Seperti yang aku maklumkan pada awal tadi, LANAFIRA menjual pakaian muslimah berkualiti tinggi dengan harga yang berpatutan. Untuk pengetahuan korang, harga yang ditawarkan oleh mereka bermula dari RM60 - RM140 sahaja

Sekiranya korang berminat untuk membeli kebaya, long dress atau peplum yang meletop ini, korang boleh layari laman sesawang mereka dan visit facebook page LANAFIRA untuk melihat sendiri review dari pelanggan yang pernah menggunakan perkhidmatan mereka. 

LANAFIRA - Trendy, Affordable, Quality Woman and Muslimah Clothing

Website
www.lanafira.com

Facebook
www.facebook.com/lanafiraofficial

Instagram
www.instagram.com/lanafiraofficial
Terbaru Lebih lama