Nikmati jus segar di Fruit Ninja at Dochi IOI City Mall | Putrajaya

Nikmati jus segar di Fruit Ninja at Dochi IOI City Mall | Putrajaya | Pada hari sabtu yang lepas aku berpeluang ke outlet Fruit Ninja at Dochi yang yang terletak di IOI City Mall Putrajaya. Outlet ini baru sahaja beroperasi, kalau tak silap aku dua bulan lepas. 

Ninja Fruit Juice @ Dochi
Korang ingat tak game fruit ninja yang popular dulu dulu tuh. Yup! kedai ini menggunakan idea yang sama seperti game tuh. Kedai ini menjual pelbagai jenis  Jus. Ianya sangat fresh dan konsepnya juga sangat menarik.

Konsep Fruit Ninja at Dochi yang interaktif menarik minat penggemar jus segar

Sekiranya korang penggemar jus segar, Fruit Ninja at Dochi adalah kedai jus yang perlu korang kunjungi sebab konsep yang digunakan sangat menarik dan interaktif dimana pembeli boleh memilih sehingga 3 jenis buah buahan atau sayuran untuk dijadikan jus segar kegemaran mereka. 


Cara cara untuk membuat jus dochi di Fruit Ninja at Dochi

1. First korang kena ambil dochi tower macam dekat bawah ini.


2. Pilih 3 block buah buahan atau sayuran kegemaran korang dan masukkan ke dalam dochi tower.


3. Bila korang dah siap pilih, proceed jer terus ke kaunter dan dorang akan letakkan korang punya dochi tower di "Reader Platform". Reader platform digunakan untuk check nutrisi yang ada dalam setiap buah atau sayuran yang korang pilih dan yang paling menarik ia juga boleh mengenalpasti nilai kalori yang ada dalam juice yang korang pilih. 


4. If everything is ok, korang just tekan confirm and proceed jer with payment. Lepas dah siap bayar, korang tunggu jer la jus favorite korang siap.


Macam mana? betul betul menarik kan! Korang boleh dapatkan jus pilihan korang di IOI City Mall sahaja buat masa ini. Few outlets akan dibuka tidak lama lagi tapi dorang masih lagi mencari lokasi yang sesuai. 


Fruit Ninja @ Dochi
LG-K5H, IOI City Mall
Putrajaya
10am - 10pm

Facebook
www.facebook.com/fruitninjadochi

Instagram
www.instagram.com/fruitninjadochi

Website
fruitninjadochi.com
Terbaru Lebih lama