Cakoi dan Red Bean Bun yang sedap dan lazat di I Love Yoo | Genting Highlands

Cakoi dan Red Bean Bun yang sedap dan lazat di I Love Yoo | Genting Highlands | Aku suka makan cakoi! kalau dekat kampung, ada satu gerai cakoi yang sedap tapi takdelah selalu beli sebab gerai tuh agak jauh dari rumah. I Love Yoo mengingatkan aku dekat gerai cakoi tuh. Rasa dia memang sedap. Aku discover pasal I Love Yoo nih pon sebab 36 hours Food Trail di Genting Highlands baru baru ini.

I Love Yoo Sky Venue, Genting Highlands
Ada banyak lagi makanan best yang ada di I Love Yoo, antaranya red bun been, butterfly bun, pulut bun, sweet potato balls, yam balls, tapioca balls, sesame balls, karipap pusing, porridge dan macam macam lagi. Semuanya nampak sedap tapi on that day kitorang makan cakoi, porridge, red bun bean, soy milk dan juga taufufa.

cakoi, porridge, red bun bean, soy milk dan taufufa
 Red Bun Bean
Porridge
Masa ini memang kenyang sangat tak dapat nak habiskan semua tapi jujur aku cakap cakoi dia memang sedap dan satu lagi personal favourite aku red bean bun. Lepas ini aku nak try butterfly bun dengan sweet potato balls pulak sebab bila tengok gambar dekat website dia tuh dua dua nampak menyelerakan. hehe.

I Love Yoo Outlet in Genting Highlands
I Love Yoo, Sky Avenue | Genting Highlands
Lot T2C-02B
Level 4, Sky Avenue

Facebook 

Website
Terbaru Lebih lama