Hidangan masakan di dapur lebih kemas dan cantik dengan Tupperware Brands | Jom beli dengan saya

Hidangan masakan di dapur lebih kemas dan cantik dengan Tupperware Brands  | Jom beli dengan saya | Tupperware Brands ini adalah salah satu jenama yang sangat dikenali terutama sekali dikalangan para ibu dan wanita diluar sana. 

Kenapa Tupperware Brands?

Ada beberapa sebab kenapa tupperware brands menjadi pilihan ramai. Kalau korang tengok katalog dorang mesti rambang mata sebab boleh dikatakan semua produk yang dikeluarkan oleh mereka sangat cantik. Pilihan warna untuk setiap barangan juga sangat menarik perhatian. 

Bukan itu jer tau, tupperware brands bukan hanya fokus kepada design sahaja tetapi mereka juga mementingkan fungsi tupperware itu sendiri. Aku akan share beberapa video dan katalog terkini untuk korang tengok ok. Kredit kepada Tupperware brands Malaysia & Singapore Youtube Channel untuk Video dibawah.



Kalau korang tonton video ini mesti korang tahu apa yang aku maksudkan. Ada pelbagai saiz untuk pelbagai kegunaan, warna pon sangat menarik, memudahkan, organize dan harga pun memang berpatutan sesuai dengan kualiti barang yang korang dapat. Kalau korang tengok gambar gambar kat bawah ini confirm nak beli punya. hehe.

Katalog terbaru Tupperware untuk 14 Ogos 2017 sehingga 30 September 2017

Ada banyak lagi yang menarik untuk korang beli dalam katalog tupperware brands. Korang boleh klik link atau gambar dekat bawah ini untuk tengok apa lagi yang menarik dalam katalog kali ini.

Klik sini untuk tengok katalog Tupperware yang terbaru

Beli Tupperware Brands dengan Kami

Untuk dapatkan tupperware brands yang cantik ini, korang boleh hubungi aku sendiri, luqman (Luke) atau Norhidayu (Ayu) di nombor yang tertera seperti dibawah. 

Luqman Zakaria 0179542753
Norhidayu Zakaria 0189721234
*Whatsapp dan Mesej 

Aku juga ada beberapa produk tupperware brands untuk dijual dengan harga yang lebih murah (Clearance Stock), kalau berminat boleh lah contact kitorang. Jangan tunggu tunggu tau dah tak banyak yang tinggal, nak jual bagi habes sebab nanti restock yang baru pulak.hehe
Terbaru Lebih lama