Rasai pengalaman membeli belah yang berbeza di Genting Highlands Premium Outlets

Rasai pengalaman membeli belah yang berbeza di Genting Highlands Premium Outlets | Selepas Johor, Premium Outlets kini berada Genting Highlands. Untuk pengetahuan korang, Genting Highlands Premium Outlets ini dibuka pada 15 June. Penggemar barangan berjenama yang berada di kawasan yang berdekatan bolehlah berkunjung ke GPO untuk shopping. 

Genting Highlands Premium Outlets
Banyak outlets yang boleh korang pergi dan antaranya adalah Adidas, Aigner, Coach, Furla, Hugo Boss, Kate Spade New York, Michael Kors, Moschino, Superdry, Tumi dan macam macam lagi. Ada lebih kurang 150 Outlets di GPO ini. 


Bukannya shopping outlets, restaurant dan kafe juga banyak. Antaranya adalah Absolute Thai Highlands, Baba Nyonya by Sambal Chilli, Dome Cafe, Madame Waffles, Starbucks Coffee, George & Dragon Cafe dan lain lain lagi. Jadi janganlah lepaskan peluang untuk ke sini.

Genting Highlands Premium Outlets
Pengalaman shopping di GPO ini lain tau. kenapa? semestinya sebab cuaca. Korang tak perlu risau tentang cuaca yer sebab walaupon dalam gambar nih nampak panas tapi sebenarnya cuaca agak sejuk. Takdelah sejuk sangat tapi boleh tolerate lagi kalau korang pergi shopping time tengahari. hehe. 

Genting Highlands Premium Outlets
Tak rugi datang sebab dekat sini sebab ada banyak tempat tempat menarik yang boleh korang kunjungi bila dah puas shopping. Antara tarikan lain yang boleh didapati di kawasan berdekatan Genting Premium Outlets adalah Orchid Farm, Resorts World Genting dan juga Strawberry Leisure Farm.
Terbaru Lebih lama