SERLAHKAN KEHANDALANMU BERSAMA DUTA NIVEA MEN, ZAQUAN ADHA DI WATSONS SUNWAY PYRAMID

Baru baru ini aku berpeluang untuk beramah mesra dengan penyerang kebangsaan, Zaquan Adha di watsons sunway pyramid. Beliau merupakan duta kepada produk Nivea men. Memilih Zaquan Adha sebagai duta adalah sangat tepat kerana Nivea men merupakan produk yang sesuai digunakan oleh individu yang aktif dalam bersukan.


Sekiranya korang adalah antara pengguna Nivea Men semestinya korang tahu tentang produk produk menarik yang dikeluarkan oleh mereka. 

Kalau korang tak tahu, Jom tengok gambar dibawah untuk lihat antara produk produk Nivea Men yang korang boleh dapatkan di watsons.


Kat atas ini adalah antara produk produk yang korang boleh dapatkan dari Nivea Men di mana mana watsons berdekatan dengan korang. Aku masih belum berpeluang untuk cuba semua produk yang ada tapi buat masa ini aku tengah gunakan Anti Acne (Oil control volcanic mud foam) which is super awesome! Aku suka pakai sebab everytime aku cuci muka dengan facial wash ini, muka aku akan rasa lebih bersih dan sangat sangat fresh.


Korang bukan sahaja akan nampak lebih "helok" bila menggunakan produk Nivea Men tetapi korang juga berpeluang untuk memenangi hadiah yang berjumlah RM20,000 dengan menyertai contest Beli dan Menang. Hadiah yang bakal dibawa pulang oleh pemenang contest ini adalah Macbook dan juga Jersi bola sepak. Layari www.facebook.com/myniveamen untuk maklumat lanjut berkaitan dengan contest ini.
Terbaru Lebih lama